حسینی: امیدوارم تمرینات اصولی به افتخار آفرینی در المپیک منجر شود

المپین تکواندو گفت: امیدوارم با برنامه ریزی درست و اصولی به موفقیت در المپیک برسیم.  

میرهاشم حسینی المپین تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره آمادگی بدنی خود و آرمین هادی پور بعد از حضور در اردوی تیم ملی اظهار کرد: بعد از اینکه مجوز برگزاری اردو‌ها را به ما دادند، در نهایت در اردوی تیم ملی حاضر شدیم و بعد از انجام تست PCR تمرینات را شروع کردیم و فعلا روی بخش بدنسازی تمرکز داریم و امیدوارم بدنمان را به اوج آمادگی برسانیم تا با برنامه ریزی درست و اصولی به موفقیت در المپیک دست پیدا کنیم.

حسینی در ادامه درباره انتخاب فدراسیون تکواندوی ایران به عنوان برترین فدراسیون تکواندوی ملی جهان، عنوان کرد: دستاورد بسیار بزرگی برای ورزش کشور بود و از این بابت بسیار خوشحالم و امیدوارم مستمر باشد و در سال‌های بعد بتوانیم این دستاورد را حفظ کنیم و بتوانیم دوباره عنوان برترین فدراسیون تکواندوی جهان را به دست بیاوریم.  

او درباره برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو اظهار کرد: در هر سال، ۲ بار مجمع حسابرسی سالیانه فدراسیون برگزار می‌شود و امسال صلاح فدراسیون بر این بود تا به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع حضور پیدا کنم. توضیحاتی درباره حسابرسی‌های مالی انجام شد که به شخصه در جریان خیلی از آن‌ها نبودم و بابت تلاش و زحمات فدراسیون تکواندو برای ما ورزشکاران سپاسگزارم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار