فرماندار هندیجان:

با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی هندیجان برخورد قانونی می‌شود

بویری گفت: با کسانی که اقدام به زمین خواری و تصرف اراضی ملی در شهرستان هندیجان می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

علی بویری فرماندارشهرستان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گزارش‌هایی مبنی بر زمین خواری و تصرف اراضی ملی از سوی افراد سودجو و قانون شکن در یکی از مناطق شهری این شهرستان اطلاع رسانی شده است.

او افزود: با توجه به اینکه زمین خواری و تصرف اراضی غیرقانونی است، مسئولان و اعضای شورای تامین شهرستان هندیجان با قاطعیت و از اره رماجع قانونی با زمین خواران مبارزه می‌کند و در این زمینه هیچگونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

بویری بر برخورد قضایی و قانونی با همه متخلفان تاکید کرد و بیان داشت: در صورتی که در رابطه با دست اندازی به بیت المال و تصرف اراضی ملی و بیت المال پرونده‌هایی تشکیل شود، مورد رسیدگی قضایی قرار می‌گیرد تا حقوق بیت المال اعاده و متخلفان به سزای عمل ناپسند و غیرقانونی خود برسند.

برخی افراد با هدف سودجویی اقدام به تصرف زمین‌های ملی در شهر‌ها و روستا‌ها کرده و اقدام به ساخت و ساز‌های غیرمجاز و غیرقانونی و بدون اخذ هیچگونه مجوزی از شهرداری ها، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و ... می‌کنند و با توجه به اینکه اقدام به ساخت و ساز و کشت محصولات کشاورزی منوط به دریافت مجوز از دستگاه‌های اجرایی مربوطه و صرف هزینه است، ه همین سبب با متخلفان و سودجویان در این زمینه برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.