مدیر تولید نفت و گاز پارس جنوبی گفت:تعمیرات سکوی‌های گازی پارس جنوبی انجام شده است تا در زمستان هیچ کمبود گازی در کشور نداشته باشیم.

آمادگی کامل پارس جنوبی برای تامین پایدار گاز در زمستانعلیرضا عبادی مدیر تولید نفت و گاز پارس جنوبی در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت سکوهای گازی در پارس جنوبی گفت:خوشبختانه کارهای مطلوب و مثبتی در سکوهای گازی پارس جنوبی تا به امروز انجام شده است به طوری که تا آبان امسال کل تعمیرات اساسی سکوهای گازی به پایان می رسد.

او ادامه داد:برای جلوگیری از مشکلات ناشی از کمبود و یا افت فشار گاز تعمیرات سکوهای گازی پارس جنوبی را در تابستان شروع کردیم.

عبادی با بیان اینکه در حال حاضر وظیفه ما گازرسانی به پالایشگاه ها است،گفت:عملیات تعمیرات اساسی مشابه در سکوی SPD۷ نیز همانند سکوی SPD۸ به‌صورت کامل انجام شد و هر دو سکو با ظرفیت کامل برداشت گاز از مخزن مشترک پارس جنوبی فعال هستند.


بیشتر بخوانید


مدیر تولید نفت و گاز پارس جنوبی بیان کرد: خوشبختانه تعمیرات سکوی‌های گازی تا به امروز انجام شده و مابقی سکو‌ها هم در یکی دوماه آینده به اتمام می رسد تا در زمستان هیچ کمبود گازی در کشور نداشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار