ارزیابی عملکرد مراکز معاینه فنی خودرو‌های سبک و سنگین در شوشتر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر از ارزیابی و نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی خودرو‌های سبک و سنگین در این شهرستان خبر داد.

بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بازدید از مراکز معاینه فنی خودرو‌های سبک و سنگین با حضور نمایندگان شهرداری، محیط زیست، پلیس راهور و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان انجام شد.

او هدف از این بازدید را نظارت بر عملکرد و ارزیابی انجام صحیح معاینه خودرو‌های سبک و سنگین و بررسی میزان رعایت ضوابط، شیوه نامه‌ها و استاندارد‌های لازم عنوان کرد و افزود: همچنین تذکرات لازم برای رفع نواقص موجود به این مراکز ابلاغ شد و نحوه پذیرش و فعالیت، ارائه خدمات هر مرکز و صحت عملکرد دستگاه‌های سنجش آلایندگی و گواهی‌های کالیبراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

نجاتی اظهار داشت: در شوشتر ۲ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک و سنگین به منظور ارائه خدمات مربوطه فعال هستند که به صورت منظم و برنامه ریزی شده از سوی اداره کل محیط زیست و ستاد معاینه فنی خودرو‌های این شهرستان مورد ارزیابی‌های دوره‌ای قرار می‌گیرند و تا از این طریق بتوان مشکلات فنی خودرو‌ها را رفع و از آلودگی هوا جلوگیری کرد و میزان آلاینده‌ها را کاهش داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.