اقرار مدافع اسبق تیم ملی آلمان به انتشار عکس‌های مستهجن

مدافع اسبق تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید به انتشار عکس‌های مستهجن کودکان و نوجوانان اقرار کرد.

اقرار مدافع اسبق تیم ملی آلمان به انتشار عکس‌های مستهجنبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کریستف متزلدر مدافع اسبق تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید به در اختیار داشتن و انتشار عکس‌های مستهجن کودکان و نوجوانان اقرار کرد.

نشریه اشپیگل آلمان به نقل از بیانیه دادگاهی در دوسلدورف گزارش داد که مدافع سابق تیم ملی آلمان  به توزیع عکس ها و فیلم های مستهجن کودکان و نوجوانان اعتراف کرده است.

در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ پلیس جنایی آلمان خانه متزلدر را مورد تفتیش قرار داد و موبایل شخصی او را که در آن ۲۹۷ فایل در رابطه با تصاویر و فیلم‌های مستهجن کودکان و نوجوانان وجود داشت، مصادره کرد.

طبق تحقیقات انجام شده این بازیکن آلمانی طی روز‌های ۹ جولای تا اول سپتامبر سال ۲۰۱۹ چندین فایل مشابه را به سه زن فرستاده است.

طبق نوشته این روزنامه، دادگاه در بیانیه خود اشاره نکرده است که آیا این اعتراف به جرم،در رابطه با همه موارد بوده یا "متزلدر" بخشی از آن ها را قبول کرده است. وکیل او هم به این سئوال پاسخی نداد.

"متزلدر" می‌خواست که دادگاه از انتشار اطلاعات این پرونده خودداری کند، اما نهاد مسئول در این پرونده دقیقا بر عکس تصمیم گرفت و عمل کرد.

متزلدر، در سطح باشگاهی برای تیم‌های بورسیا دورتموند، شالکه و رئال مادرید بازی کرده و به همراه تیم ملی آلمان در سال های  ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ به ترتیب به عنوان نایب قهرمانی و سومی جام جهانی دست یافته است. او همچنین به آلمان کمک کرد که به فینال جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۰۸ راه یابد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار