شاخص پوشش جاده‌ای تلفن همراه در اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: شاخص پوشش تلفن همراه در جاده‌های استان اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، ضمن اشاره به وضعیت مطلوب پوشش جاده‌ای استان در مقایسه با میانگین کشوری گفت: پوشش تلفن همراه در جاده‌های استان اردبیل برای اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل به ترتیب ۹۳.۴۷ و ۶۹.۵۹ درصد و مقادیر میانگین کشوری برای آن‌ها ۸۶.۴۱ و ۶۷.۳۹ درصد است.

او افزود: از هزار و ۳۰۲ کیلومتر جاده اصلی و فرعی استان اردبیل، هزار و ۲۱۷ کیلومتر توسط شرکت ارتباطات سیار و ۹۰۶ کیلومتر توسط شرکت ایرانسل پوشش داده شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با بیان اهمیت و لزوم پوشش ارتباطی مناسب در جاده‌های استان، ادامه داد: با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق استان اردبیل، وضعیت ارتباطی در جاده‌های استان مطلوب است که با احداث سایت‌های جدید طی امسال کیفیت ارائه خدمات افزایش می‌یابد.

رزمی در پایان از افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه خبر داد و تصریح کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه امسال از ۶۹.۳۸ درصد به ۷۶.۶ درصد افزایش یافته که بیانگر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و ارتقای شاخص‌های دسترسی در استان اردبیل است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
روستای لنج آباد مشگین شهر و روستا های حومه آن اصلا در پوشش تلفت همراه نیست...
آخرین اخبار