همایش توجیهی جهادگران بسیجی همدان برگزار شد

به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گروههای جهادی شهر همدان مهم ترین موضوعات مربوط به این حوزه را فراگرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان در این مراسم ضمن تشکر از زحمات تمامی گروه های جهادی گفت: از زمانی که ویروس منحوس کرونا در کشورمان پا نهاده ، ظرفیت گروههای جهادی و لزوم وجود آنها بیش از پیش برای همگان مشخص شده است.

او ادامه داد : از همان روزهای اول گروههای جهادی هر جایی که نیاز بود وارد عمل شدند و خوش درخشیدند؛آن زمانی که به ضدعفونی محل ها و معابر نیاز بود کپسول به دوش در آنجا حاضر بودند و زمانی هم که برای تهیه آب ژاول و محلول های ضدعفونی با مشکل مواجه بودیم این گروه های جهادی بودند که پیشقدم شده و شروع به تولید آن نمودند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: زمانی که بحث احتکار ماسک پیش آمد، این گروه های جهادی بودند که خانه ها و مساجد را تبدیل به کارگاه تولید ماسک نمودند و کمبود را جبران کردند.

بقایی افزود: در مواقعی هم که احساس شد در بیمارستانها و اماکن بهداشتی نیاز به افراد بیشتری می باشد گروه‌های جهادی به آنجا نیز اعزام شدند و به کمک جامعه پزشکی شتافتند.

او با بیان اینکه گروه های جهادی در این بحث معیشت نیز خوش درخشیده و حماسه ای آفریدند که در تاریخ نظیر ندارد، گفت: گروه های جهادی  با یک توصیه مقام معظم رهبری میلیون ها بسته معیشتی را به منازل نیازمندان رساندند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطر نشان کرد : انجام این همه خدمات امکان پذیر نبود جز با اخلاص ؛ که از ابتدای تشکیل بسیج در آن موج می زد و تا کنون نیز در آن ادامه دارد.

بقایی گفت : فعالیت های منسجم و شبکه ای،  ورود به مباحث فرهنگی علمی آموزشی ، ورزشی نیز باید مورد توجه گروه های جهادی قرار گیرد.

او افزود: تخصصی شدن گروه‌های جهادی، استمرار در خدمات رسانی چند بعدی کار کردن و برنامه ریزی در زمینه های مختلف از جمله ترویج ازدواج آسان، تربیت صحیح فرزند، ترویج نماز ، آسیب زدایی از فضای مجازی نیز باید در دستور کار گروهای جهادی قرار گیرد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.