بحران در اردوی نفت مسجد سلیمان/ آزمون سخت حسینی در بیستمین دوره لیگ برتر

مشکلات مالی و مدیریتی، در کنار قانون ممنوعیت کمک به تیم‌های نفتی باعث شده تا تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شرایط سختی را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که حدود یک ماه از پایان نوزدهمین دوره لیگ برتر سپری شده و تیم‌های حاضر در لیگ بیستم با جذب بازیکنان جدید خودشان را برای حضور در دوره بعدی این رقابت‌ها آماده می‌کنند، نفت مسجد سلیمان همچنان درگیر مشکلات مالی و مدیریتی است و تا به اینجای کار از رقیبان فصل آینده عقب مانده است.

صادق صادقی بابا احمدی، حامد نورمحمدی، حسین ابراهیمی، میثم نقی زاده، احمد الجبوری، عماد میرجوان و علیرضا علیزاده بازیکنان کلیدی نفت مسجد سلیمان در فصل گذشته بودند که نقش بسزایی در موفقیت‌های تیمشان داشتند، اما به دلیل بلاتکلیفی باشگاه تصمیم گرفتند به پیشنهادهای خود پاسخ مثبت دهند و راهی تیم‌های دیگری شوند.

جدایی این بازیکنان در حالی رقم خورد که تارتار برخی از این نفرات را در فاصله کوتاهی که تا آغاز لیگ باقی مانده بود، از تیم‌های دیگر و حتی تیم‌های دسته یک و ۲ به نفت مسجد سلیمان آورد و توانست با این بازیکنان نتایج خوبی بگیرد.

با این حال بدترین اتفاق ممکن برای نفت مسجد سلیمان و هواداران این تیم، جدایی مهدی تارتار بود. تارتار که از مدت‌ها پیش جدایی خود را از نفت مسجد سلیمان اعلام کرده بود، در بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل تراکتور، برای آخرین بار روی نیمکت سرمربیگری تیمش نشست و به پیشنهاد مسئولان برای ادامه همکاری پاسخ منفی داد. سرمربی جوان نفت مسجد سلیمانی در لیگ نوزدهم موفق شد بهترین نتایج این تیم در تاریخ لیگ و جام حذفی را رقم بزند و با رساندن تیمش به نیمه بالایی جدول و مرحله نیمه نهایی جام حذفی، فراتر از انتظارات کار کرد.

در ادامه مسئولان باشگاه با چند گزینه وارد مذاکره شدند و در نهایت مجتبی حسینی، سرمربی فصل گذشته مس کرمان هدایت این تیم را برعهده گرفت. در حالی که به نظر می‌رسید با انتخاب سرمربی جدید بلاتکلیفی نفت مسجد سلیمان به پایان رسیده و این تیم وارد کارزار نقل و انتقالاتی می‌شود، پایان دوره ماموریت اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه باعث شد تا این تیم وارد بحران دیگری شود.


بیشتر بخوانید:


از طرف دیگر قانون ممنوعیت کمک وزارت نفت به تیم‌های نفتی هم باعث شده این تیم‌ زمان زیادی را از دست بدهد. با وجود جلسات متعددی که برای برطرف کردن مشکلات تیم‌های نفتی برگزار شده، نفت مسجد سلیمان هنوز هم شرایط مبهمی دارد و مشخص نیست بودجه این تیم برای فصل آینده چقدر است. به همین دلیل حتی در صورتی که مشکلات مدیریتی هم برطرف شود مدیران باشگاه نمی‌توانند برای مذاکره با تمام بازیکنان مدنظر حسینی دست به کار شوند، زیرا این باشگاه توان مالی لازم برای جذب بازیکنان سطح اول فوتبال ایران  را ندارد.  

مجتبی حسینی که با قبول هدایت نفت مسجد سلیمان دست به ریسک بزرگی زده، فصل آینده کار بسیار سختی دارد و باید برای موفقیت تیمی که تارتار انتظارات را از آن بالا برده و مشکلات و محدودیت‌های فراوانی دارد، تلاش کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار