افزایش تعداد جان باختگان ویروس کرونا در استان کرمانشاه

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۶ کرمانشاهی دیگر در ۲۴ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت: در شبانه روز گذشته ۷۰ نفر دیگر در استان بستری شدند و هم‌اکنون ۳۰۲ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

او افزود: در بیمارستان فارابی کرمانشاه ۸۱ نفر، در بیمارستان گلستان کرمانشاه ۵۳ نفر، در بیمارستان امام خمینی (ره) سنقرکلیایی ۳۴ نفر و در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب نیز ۳۲ نفر بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۶ نفر که ۵ نفر آن در شهر کرمانشاه و یک مورد نیز در شهرستان اسلام آباد غرب بوده است.

او گفت: مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۵۷ نفر رسیده است.

به گفته محمدی، از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۱ هزار و ۶۹۱ نفر بستری و ۱۰ هزار و ۸۲۹ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ترخیص ۶۳ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار