گل محمدی: دیدار با التعاون بازی مهمی بود که باید پیروز می‌شدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل التعاون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با التعاون عربستان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، زیرا آن هماهنگی که باید در تیم باشد به وجود نیامده است. نیاز به زمان بیشتری داشتیم.

او افزود: با توجه به تغییرات پرسپولیس کارمان در زمینه ایجاد هماهنگی و بازی تدارکاتی سخت شده بود. فکر می‌کنم بازی به بازی بهتر می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه حریف بهتر شد و حتی می‌توانست به ما گل هم بزند. فکر می‌کنم بازیکنانم در نیمه دوم از لحاظ بدنی و روانی شرایط بهتری داشتند. ۴۵ دقیقه نیمه دوم خیلی برای ما خوب بود و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. بازی یک طرفه‌ای انجام دادیم و توانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

گل محمدی ادامه داد: خدا را شکر این بازی مهم که باید در آن برنده می‌شدیم و آن را با پیروزی به پایان رساندیم. دوباره باید با التعاون بازی کنیم که می‌دانیم همچنان صدرنشین جدول است و ما کار سختی پیش رو داریم. امیدواریم پرسپولیس بازی به بازی بهتر شود.

او درباره جدایی علی علیپور و مهدی ترابی از پرسپولیس گفت: ترابی، بیرانوند، علیپور، نادری و شیری بازیکنانی بودند که برای ما بازی می‌کردند و دوست داشتیم با ما باشند، اما ترابی و علیپور دوست داشتن لژیونر شوند.

سرمربی پرسپولیس افزود: به آن‌ها تبریک می‌گویم. بازیکنان جدید هم نیاز به هماهنگی بیشتری دارند. عملکرد امروز آن‌ها نسبتا خوب بود.

گل محمدی خاطرنشان کرد: از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم. هدیه ارزشمندی بود که بازیکنان به هواداران دادند.

او درباره عملکرد حامد لک گفت: بازی سختی برای او بود. عملکرد حامد در نیمه اول عالی بود و دو عکس العمل خوب داشت که ما را در بازی نگه داشت. باید بیشتر تمرین و تمرکز کند، زیرا کارش تازه شروع شده و با تمرینات مداوم می‌تواند بهتر باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار