انور قرقاش: امارات با توافق با اسرائیل سد روانی را شکست

وزیر مشاور در امور خارجه امارات مدعی شد توافق سازش با رژیم صهیونیستی مسیری رو به جلو در منطقه است که باید منتظر به بار نشستن نتایج آن ماند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اسکای نیوز، وزیر مشاور در امور خارجه امارات با مباهات به خیانت کشورش به ملت فلسطین، از امضا توافق با رژیم صهیونیستی به عنوان مسیری رو به جلو در منطقه یاد کرد.

انور قرقاش روز سه شنبه گفت: امارات با امضا توافق سازش با رژیم صهیونیستی، آنچه سد روانی خواند، را شکسته است.

وزیر مشاور در امور خارجه امارات با مثبت خواندن توافق ابراهیم، مدعی شد: این توافق نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت که می‌خواهیم در آینده شاهد آن باشیم.

این مقام اماراتی در توجیه جنایت علنی کشورش علیه ملت فلسطین مدعی شد توافق با رژیم صهیونیستی مسیری رو به جلو در منطقه خواهد بود. سیاست صندلی‌های خالی نتایج فاجعه باری را در مسئله فلسطین به بار آورده است. امارات با پیشگامی در سازش با اسرائیل این سد روانی را شکست.

قرقاش در ادامه با پیش کشیدن موضوع الحاق کرانه باختری گفت این اقدام موجب تضعیف راه حل دو کشور در مناقشه میان فلسطین و رژیم صهیونیستی خواهد شد. وزیر مشاور در امور خارجه امارات مدعی شد دستیابی به موفقیت راهبردی برای حل بحران یک شبه اتفاق نخواهد افتاد.

مقام اماراتی همچنین توافق با رژیم صهیونیستی را فرصتی برای حمایت بهتر از فلسطین دانست.

پس از حضور نمایندگان رژیم‌های دست‌نشانده بحرین و امارات و همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا و کاخ سفید برای امضای توافق آشکارسازی روابط و خیانت به ملت و آرمان فلسطین، مراسم امضای توافق به‌اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی با کشور‌های امارات و بحرین، با حضور چند صد مهمان خارجی و آمریکایی برگزار شد.

امارات اولین کشور عربی بود که روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را آشکار کرد و به دنبال آن بحرین در کمتر از یک ماه به این کشور پیوست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار