رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

خطرناک بودن سرعت‌های بالا در بزرگراه شهید بابایی

سرهنگ احسان پور از خطرناک بودن سرعت‌های بالا در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اسماعیل احسان پور رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: رانندگانی که آشنایی کافی با این بزرگراه را ندارند و در این مسیر حرکت می‌کنند، به علت عدم وجود تابلو‌ها در این محدوده دچار مشکل شده و حتی اتمام و پایان بزرگراه را نمی‌دانند.

احسان پور افزود: رانندگانی که به پایان این بزرگراه می‌رسند از آن اطلاعی نداشته و ناگاه خود را در مسیری می‌بینند که می‌بایست در آن دور بزنند و این خود بسیار خطرناک و باعث بروز حوادثی تلخ ماننده تصادف فوتی چند وقت پیش و یا همین تصادف جرحی بین ۲۰۶ و کامیون دو روز قبل در این محدوده می‌شود.

او گفت: از جمله طرح‌ها و پیشنهاد‌هایی که از طریق اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور فاتب به مسئولان شهری ارائه شده این بود که در مسیر رانندگی خودرو‌ها حتما می‌بایست قبل از اتمام بزرگراه در فاصله‌های ۸۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متری از تابلو‌ها احتیاط و اتمام بزرگراه استفاده شود تا سرعت‌ها کاسته شود و رانندگان متوجه پایان بزرگراه شوند.

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین باید در این مسیر و با توجه به تابلو‌های پایان بزرگراه حتما از تابلو‌های هشداری کاهش سرعت به ترتیب ۶۰، ۵۰ و ۳۰ کیلومتر استفاده کرد تا سرعت رانندگان با توجه به میزان سرعت اعلامی در هر لحظه کاسته شود تا قبل از پیچ راننده بتواند خودروی خود را کنترل کرد و از بروز حوادث خودداری شود.


بیشتر بخوانید؛


او گفت: در این محدوده به ویژه در محدوده‌های غرب به شرق این بزرگراه ورودی به یاسینی شمال نیز دارای اشکال بوده و (دور dever) شیب عرضی آن محدوده نیز باید اصلاح شود.

سرهنگ احسان پور از ارائه این راهکار‌ها و طرح‌ها از چندی پیش خبر داد و گفت: با اصلاح و نصب این تابلو‌ها دیگر شاهد بروز حوادث به علت عدم آگاهی رانندگان در این محدوده نخواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار