معاون توسعه مشارکت‌ها‌ی مردمی کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

حمایت ۱۱ حامی جدید از فرزندان ایتام تهرانی در قالب شور عاطفه‌ها

دهرویه گفت: ۱۱ حامی جدید از هزار و ۳۰ فرزند یتیم و نیازمند تهرانی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دهرویه معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه ثبت نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در طول سال انجام می‌شود، گفت: همزمان با برگزاری شور عاطفه‌ها ۱۱ نفر از خیران تهرانی در اقدامی خداپسندانه حمایت مادی و معنوی از هزار و ۳۰ فرزند مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد را با ثبت نام در این طرح آغاز کردند.

وی افزود: این حامیان همچنین حمایت از ۲۰۰ فرزند مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان هرمزگان و ۱۰۰ فرزند از استان خوزستان را هم برعهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۴ هزار حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند، گفت: ۵۸ هزار حامی در پنج ماهه امسال ۴۹ میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

وی به شیوه‌های عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: خیران می‌توانند برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین از طریق روش‌هایی که در ادامه بیان می‌شود، اقدام کنند.

دهرویه درباره نحوه ثبت نام در طرح اکرام و محسنین گفت: ثبت نام در سایت Ekram.emdad.ir و انتخاب استان تهران انجام می‌شود و همچنین شهروندان با مراجعه به واحد اکرام ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

او افزود: همچنین شهروندان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ و استفاده از تلفن گویای ۷۳۵۵ و انتخاب عدد ۳ در این طرح مشارکت داشته باشند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار