مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی خبر داد؛

افزایش ۵۰ درصدی حقوق پرستاران بیمارستان‌های تأمین اجتماعی

آفریده گفت: حقوق پرستاران بیمارستان‌های تأمین اجتماعی مانند پرستاران وزارت بهداشت ۵۰ درصد افزایش یافت.

ابوالفضل آفریده مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی در گفت‎‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره امتیازات در نظر گرفته شده برای کادر درمان بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، اظهار کرد: در این چند ماه تلاش کردیم تا حقوق پرستاران بیمارستان‌های تأمین اجتماعی افزایش یابد و در این میان هفته گذشته در شورای حقوق دستمزد توانستیم موافقت اعضای شورای عالی دستمزد را جذب کنیم.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: حقوق پرستاران بیمارستان‌های تأمین اجتماعی مانند پرستاران وزارت بهداشت ۵۰ درصد افزایش یافت.

وی درباره مزایا و پاداش‌هایی که سازمان تأمین اجتماعی برای کادر درمان بیمارستان تحت نظر خود اختصاص داده است، گفت: به صورت مقطعی و موردی همچنین به روش‌های مختلف پاداش‌هایی را برای کادر درمان در نظر گرفتیم و از آن‌ها تقدیر کردیم، اما این را می‌دانیم که در مقابل فداکاری آن‌ها کم و ناچیز است.

آفریده درباره آمار کادر درمانی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی که درگیر کرونا هستند، تصریح کرد: ۵ هزار و ۷۵۹ نفر از کادر درمان بیمارستان‌های تأمین اجتماعی درگیر با کرونا شدند که از این آمار ۴ هزار و ۷۹۴ نفر بهبود یافتند و ۹۴۱ نفر در حال درمان هستند، همچنین ۲۴ نفر از کادر درمان به مقام شهادت نائل شدند.

درباره استخدام پرستاران در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، گفت: بر اساس میزان نیاز مراکز درمانی و شرایط آن‌ها نیرو جذب می‌شود و در ۲۱ شهریور ماه که آزمون استخدامی برگزار شد، نیرو‌های جدید جذب می‌شوند. همچنین ظرفیت پذیرش ۳ نیروی جدید را داریم، البته آماری از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی نداریم، اما می‌دانیم تعداد قابل توجهی هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
هر گونه افزايشي فقط بايد برا بخش كرونا باشه و برا بقيه ممنوع باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
اینو از کجات درآوردی گفتی و واقعیات نمیبینید کارکنان بخش های آزمایشگاه و رادیولوژی بیشتر از پرستاران کرونا درگیر کرونا نباشن کمتر نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
برعكس تو ملت حرفاشون رو از مغزشون درميارن پرستارا صب تا شب كنار كروناييان
آخرین اخبار