گاف عجیب تیم رسانه‌ای کمپین انتخاباتی ترامپ/استفاده از جنگنده و اسلحه روسی در بنر حمایت از سربازان آمریکایی + عکس

روز گذشته تصویری از بنر طراحی شده توسط تیم رسانه‌ای کمپین انتخاباتی ترامپ منتشر شد که دست مایه طنز کاربران قرار گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،روز گذشته تصویری عجیب از بنر طراحی شده توسط تیم رسانه‌ای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به مناسبت سالگرد ۱۱ سپتامبر منتشر شد که دستمایه طنز و تمسخر شدید کاربران فضای مجازی به ویژه حساب‌های جناح رقیب یعنی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات پیش روی ایالات متحده شد.

این بنر تبلیغی که توسط بخش نظامی کمپین انتخاباتی ترامپ طراحی شده است شعاری با عنوان " سربازان ما را حمایت کنید " به مناسبت فرا رسیدن ۱۹ مین سالگرد ۱۱ سپتامبر را منتشر می‌کند غافل از اینکه طراح این بنر که دانش و آشنایی کافی با تجهیزات نظامی ساخت کشورش را نداشته است گافی بزرگ داده که سوژه طنز و انتقاد شدید مخاطبان شد.

گاف عجیب تیم رسانه‌ای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ / استفاده از جنگنده و اسلحه روسی در بنر حمایت از سربازان آمریکایی +عکس

در بالای این تصویر ۳ فروند جنگنده به عنوان نماد نیروی هوایی آمریکا مشاهده می شود در حالیکه جنگنده‌های فوق از مدل Mig ۲۹ و ساخت اتحاد جماهیر شوروی سابق و روسیه فعلی است!


بیشتر بخوانید


همچنین یکی از ۵ سرباز حاضر در تصویر سلاح سازمانی ارتش روسیه یعنی سری کلاشنیکوف AK ۷۴ را در دست دارد که مشخص نیست بر چه اساس به عنوان سرباز آمریکایی در قالب طرح قرار گرفته است.

گاف عجیب تیم رسانه‌ای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ / استفاده از جنگنده و اسلحه روسی در بنر حمایت از سربازان آمریکایی +عکس

همچنین Pierre Sprey از پرسنل نیروی هوایی آمریکا و عضو تیم طراحی دو جنگنده مشهور F ۱۶ و A ۱۰ این کشور در واکنش به انتشار این بنر تبلیغاتی به کنایه اعلام کرد: از اینکه می بینم جنگنده‌های روسی از سربازان ما پشتیبانی می کنند بسیار خوشحال و شگفت زده هستم!

انتشار این تصویر و اشتباه عجیب در گنجاندن تجهیزات ساخت کشور روسیه در آن موجب شد تا یک بار دیگر رسانه‌های وابسته به حزب دموکرات و جریان‌های مخالف دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور بر شائبه‌های ارتباط مخفی وی با دولت روسیه و نقش این کشور در پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ که همچنان شایعات و پرونده‌های مسکوت زیادی در خصوص آن وجود دارد بپردازند.

گاف عجیب تیم رسانه‌ای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ / استفاده از جنگنده و اسلحه روسی در بنر حمایت از سربازان آمریکایی +عکس

منبع: مشرق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
بله بین روسیه و آمریکا پیمانی بسته شده و تقسیمات مشخصه ایران پریده تو بغل روسیه و اعراب تو بغل آمریکا و هر دو گدا گشنه دارن نفت خلیج همیشه فارس رو مجانی بالا میکشن .