بازدید معاون وزیر بهداشت از پروژه‌های حوزه سلامت دزفول

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت که به همراه مدیران ارشد این معاونت به دزفول سفر کرده و از چندین پروژه عمرانی حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی دزفول بازدید کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بیمارستان یا زهرا (س) دزفول با ظرفیت ۴۰۰ تخت بیمارستانی در زمینی با زیربنای ۴۵ هزار متر مربع با مشارکت بنیاد علوی، بنیاد برکت و وزارت بهداشت در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز، فاز اول این بیمارستان با ظرفیت ۲۷۰ تخت تا شهریور سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

براساس این گزارش بلوک زایمانی بیمارستان گنجویان دزفول با ظرفیت ۱۱۰ تخت و در زمینی با زیربنای ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد، در حال ساخت است، بخش اورژانس جدید، سوختگی و بیماری‌های خاص بیمارستان گنجویان دزفول نیز در زمینی با زیربنای ۶ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده و در هفته اول مهرماه، به طور رسمی افتتاح می‌شود، تقوی نژاد همچنین از مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول نیز بازدید کرد.


بیشتر بخوانید

نتایج فاز دوم سلول درمانی بیماران کرونایی به زودی منتشر می‌شود


در این مرکز خدمات شیمی درمانی، هماتولوژی، اطفال، بستری بزرگسالان، فوق تخصصی خون، رادیوتراپی، سی تی اسکن، خدمات روانشناسی بالینی و براکی تراپی به بیماران نیازمند ارائه می‌شود، این موسسه خیریه سال گذشته برای ۹۵۰ بیمار نیازمند پرونده تشکیل داده، ۲۸ هزار و ۹۰۰ ویزیت متخصص و فوق تخصص به بیماران ارائه کرده است. همچنین ۶۶۰ نفر از خدمات پرتودرمانی، ۶ هزار و ۵۵۰ نفر از خدمات شیمی درمانی و دو هزار و ۶۵۰ نفر از سبد ارزاق این موسسه در سال گذشته بهره‌مند شده و یک هزار و ۲۸۰ جلسه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی برگزار شده است.

گفتنی است در این سفر ملکی رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری، نوروزی مدیرکل منابع انسانی، نوری خواه رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد و ساکی مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت،  تقوی نژاد را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار