بسته خبرهای کمیته امداد:

تقارن مرحله دوم رزمایش ایران همدل و شور عاطفه ها/توزیع بسته های آموزشی میان دانش آموزان کرمانشاهی

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه به تقارن مرحله دوم رزمایش ایران همدل و شور عاطفه ها اشاره کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید مهدی حجازی رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با اشاره به تقارن مرحله دوم رزمایش ایران همدل و شور عاطفه ها، گفت : خیران نیک اندیش در تازه‌ترین کمک‌ها به این رزمایش ۱۲۰ جفت کفش و ۲۰ کیف مدرسه به دانش آموزان نیازمند در این شهرستان اهدا کردند.

او گفت : شور عاطفه‌ها از ۲۲ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

حجازی افزود: شور عاطفه‌ها با هدف تامین ملزومات تحصیلی و آموزشی دانش آموزان نیازمند با مشارکت خیران نیک اندیش برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه ادامه داد: ارزش این هدایا حدود ۱۴ میلیون تومان بوده است.

حجازی با اشاره به درگاه‌های غیرحضوری کمک در شور عاطفه‌های سال جاری گفت: مراجعه به سایت الکترونیکی www.emdad.ir، شماره گیری کد‌های #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از درگاه‌های غیرحضوری این نهاد به شمار می‌رود.

توزیع ۴۰۰ بسته آموزشی میان دانش آموزان کرمانشاهی

۴۰۰ بسته آموزشی میان دانش آموزان کرمانشاهی مددجوی کمیته امداد با اولویت دانش آموزان ممتاز و ساکن در مناطق حاشیه نشین توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه این بسته‌ها با مشارکت امدادگران شاغل در این نهاد و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تامین شده، گفت: ارزش این بسته‌های تحصیلی ۱۲۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار