مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد:

پرواز یزد به کرج از ۴ مهر برقرار می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: برای نخستین بار پرواز‌های یزد به کرج از چهارم مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس محمدی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم استان و ظرفیت‌های موجود بین استان‌های یزد و البرز، توافق بر سر برقراری پرواز در مسیر یزد کرج حاصل و مجوز این پرواز صادر شده است.

او افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این پرواز در روز‌های جمعه و دوشنبه هر هفته ساعت ۷:۳۵ از فرودگاه پیام خارج و ساعت ۸:۳۵ دقیقه در فرودگاه بین‌المللی یزد به زمین می‌نشیند و ساعت ۹:۳۰ همان روز فرودگاه بین المللی یزد را به مقصد فرودگاه البرز ترک می‌کند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد عنوان کرد: همچنین پرواز یزد - زاهدان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط شرکت هواپیمایی آسمان از پنجم مهرماه انجام می‌شود.

او عنوان کرد: این پرواز روز‌های شنبه و سه شنبه هر هفته با هواپیمای فوکر ۱۰۰ انجام می‌شود همچنین این هواپیما در روز‌های شنبه ساعت ۱۸:۳۰ عصر و روز‌های سه شنبه ساعت ۷:۲۰ صبح فرودگاه بین المللی یزد را به مقصد زاهدان ترک می‌کند.

محمدی بیان کرد: همچنین این پرواز در روز‌های شنبه ساعت ۲۰:۳۰ و روز‌های سه شنبه ساعت ۹:۲۰ از فرودگاه زاهدان راهی فرودگاه بین المللی یزد می‌شود.

او با اشاره به اینکه ورود مسافران بدون ماسک به فرودگاه بین المللی یزد ممنوع است، تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا به‌منظور حفظ سلامت مسافران، تمامی مفاد پیشگیری و مبارزه با کووید ۱۹ در اداره کل فرودگاه‌های یزد، همه روزه به‌صورت مستمر قبل و بعد از هر پرواز انجام می‌گیرد.

هم اکنون در مسیر‌های داخلی پرواز‌های فرودگاه بین المللی آیت الله صدوقی یزد به مقاصد تهران، بندرعباس، اهواز، تبریز، کیش و مشهد برقرار است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار