در حالیکه قرار بود تیم والیبال شهروند اراک با هورسان رامسر مسابقه دهد بدون بازی بازنده اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در حالیکه قرار بود در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، تیم‌های والیبال هورسان رامسر و شهروند اراک برابر یکدیگر قرار بگیرند کمیته رویداد‌ها و مسابقات لیگ کارت بازی بازیکنان شهروند را صادر نکرد و به همین دلیل ناظر مسابقه مانع برگزاری بازی شد و نتیجه را ۳ بر صفر به سود هورسان رامسر اعلام کرد.

رضا سمیعی مدیرعامل باشگاه شهروند اراک دلیل صادر نشدن کارت بازیکنان را، نپرداختن ۳۰۰ میلیون تومان بدهی فصول قبل  تیم به فدراسیون اعلام کرد.

سمیعی افزود: بر اساس مذاکرات با فدراسیون والیبال مقرر شد این مبلغ در چند مرحله به حساب آن‌ها واریز شود و ظهر روز مسابقه (چهارشنبه ۲۶ شهریورماه)   اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نامه‌ی تعهد پرداخت را برای فدراسیون والیبال ارسال کرد، اما متاسفانه به دلیل اینکه رئیس فدراسیون در خارج از کشور بود، این موضوع حل نشد.

مسابقات لیگ برتر والیبال کشور هفته گذشته از نوزدهم شهریور ماه آغاز شد که در اولین هفته لیگ تیم شهروند اراک استراحت خورد.

تیم شهروند اراک که در قرعه کشی لیگ برتر غایب بود و از این رقابت‌ها کنار گذاشته شده بود در آخرین زمان‌های باقی مانده با تعهد پرداخت بدهی و اعلام کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون لیگ برتر والیبال، به این مسابقات برگشت.

طبق اعلام کمیته لیگ، در حال حاضر ۱۵ تیم شهروند اراک، سایپا تهران، شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان اصفهان، پیکان تهران، شهرداری گنبد، فولاد سیرجان ایرانیان، شهداب یزد، هراز آمل، راهیاب ملل مریوان، خاتم اردکان، آذر باطری ارومیه و هورسان رامسر و شهرداری قزوین می‌توانند در "جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" بازی می‌کنند.

باشگاه والیبال شهروند اراک در سال ۱۳۹۷ در اراک تأسیس شد و با ستاره‌هایی مثل امیرحسن فرهادی در لیگ برتر والیبال ایران بازی کرد و به دلیل نتایج خیره کننده خود به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.