قالیباف:

حکام خیانتکار منطقه شریک تمام جنایات صهیونیست‌ها هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای نسبت به خیانت برخی حکام منطقه به آرمان فلسطین واکنش نشان داد.

بیانیه رئیس مجلس در پی خیانت برخی حکام منطقه به آرمان فلسطینبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای نسبت به خیانت برخی حکام منطقه به آرمان فلسطین واکنش نشان داد و گفت: حکام خیانتکار منطقه از امروز شریک تمام جنایات صهیونیست ها از گذشته تاکنون هستند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

آنچه در منطقه و در نمایش‌های تلویزیونی و انتخاباتی در حال وقوع است، برای مردم جهان علی الخصوص امت اسلامی، جوانان عرب و مردم مظلوم فلسطین تازگی ندارد. بسیاری از دولت‌های منطقه سالهاست که دست‌های به خون آغشته ظالم صهیونیست را با اشتیاق فراوان می‌بوسند و بر صورت‌های رنجور و داغدیدۀ مردم مظلوم فلسطین چنگ می‌زنند.

آنچه اتفاق افتاد صرفا روی کاغذ آوردن ننگ و زشتیِ سال‌ها دشمنی حاکمان برخی کشور‌ها با مردم فلسطین و آرمان قدس شریف بود، روابط آن‌ها با دشمن صهیونیستی در همۀ زمان‌ها عادی و دوستانه بوده است و این صرفا داغ ننگی است که با لبخند رضایت بر پیشانی آن‌ها کوبیده شده است. دشمن صهیونیست و آمریکای تروریست، این لباس ننگین و زشت را بر تن حاکمان واداده کرده‌اند و آن‌ها را مقابل چشمان مسلمانان جهان در کوچه‌ها و خیابان‌ها می‌چرخاند تا همه مطمئن شوند که عاقبت دوستی با دشمنان خدا جز خفت و خواری و زبونی نیست.

حکام عرب! مگر نشنیده‌اید که خداوند در خصوص دوستی با دشمنانی که مسلمانان را از خانه‌هایشان بیرون می‌کنند و آن‌ها را می‌کشند چه فرموده است؟ «إِنَّمَا یَنْهَاکُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِینَ قَاتَلُوکُمْ فِی الدِّینِ وَأَخْرَجُوکُمْ مِنْ دِیَارِکُمْ وَظَاهَرُوا عَلَىٰ إِخْرَاجِکُمْ أَنْ تَوَلَّوْهُمْ ۚ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ فَأُولَٰئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ» چه ظلمی از این آشکارتر و چه دشمنی از این خون‌ریزتر؟

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای بار‌ها بر این موضع تاکید کرده‌اند که هیچ راه حلی بدون مردم فلسطین وجود نخواهد داشت و این قاعده‌ای همیشگی و پابرجاست. فلسطین خون جاری در رگ جوانان مسلمان است؛ فلسطین پارۀ تن اسلام است؛ فلسطین شرافت و غیرت جوانان عرب سراسر منطقه است و آنکه به فلسطین ظلم می‌کند نه از اسلام بویی برده است نه از شرافت و غیرت و انسانیت.

یوم النکبة ثانی را رقم زدند و بدانند که از امروز رسماً شریک تمام جنایا‌ت‌های غاصبان جنایتکار صهیونیست هستند از بالفور تا یوم النکبة؛ از صبرا و شتیلا تا جنگ ۲۲ روزه. شما هیچگاه ایستادگی نکرده‌اید که حالا بخواهید تسلیم شوید. بدانید که انّ الله یُدافع عن الذین آمنوا. شکست دشمنان خدا قطعی است و پیروزی از آن مردان خداست. مردم فلسطین و امت اسلامی بدون هیچ شکی و طبق وعدۀ تخلف ناپذیر خداوند پیروز خواهند بود و شما دوزخیان زمین و آسمان‌ها هستید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاتة

محمدباقر قالیباف»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۲۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
تو رو خدا به فکر مردم باشید گرونی رو کنترل کنید به فکر داخل کشور باشید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۱۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
چه خبر از بسته اقتصادیت؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدخورشیدی
۱۸:۱۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
ما داریم از بدبختی بی پولی می میریم بعد اینا اصلا به فکر مردم نیستن
Germany
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
جهان
آبرامز: همه تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران روز شنبه تجدید می‌شوند
الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و ونزوئلا از بازگشت همه تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران خبر داده است.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام.واقعا متن کوبنده و دلنشینی بود.لعنت خدا بر صهیونیسم.زنده باشی انَشاءالله آقای قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۸:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
آقای دکتر درود بر شما حضورت در مجلس عالیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
به فکر مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۱۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
تا زمانی که ما در مورد مشکلات داخلی خودمان بی توجه و بی تدبیر باشیم .و چشم بر مشکلات و سختی های مردم خودمان ببندیم . نباید در باره تصمیمات دیگر کشورها نظر و دخالتی انجام دهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
خدایش راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
آقای قالیباف آمدی و قول و وعده وعید دادید که به فکر مردم باشید ول کنید عربهای خاین
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۱:۳۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
آقای قالیباف اون بالا نشستی . بهتره به فکر معیشیت مردم باشید نه اینکه از صبح تا شب سرک بکشید به کار کشورهای همسایه ... که کسی هم از حرفتون گوش نمیکنه و متاسفانه با این سیاستتون بیشتر دارید منزوی میشید . به فکر مردم باشید درارن از فقر وبدبختی نابود میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
مرگ بر رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
چه گره ای با این نظرت وا شد بگو
آخرین اخبار