معرفی بهترین بازیکن NBA در سال ۲۰۲۰ +تصاویر

لبران جیمز بازیکن تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در تیم منتخب NBA قرار گرفت.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هر سال ۳ تیم منتخب NBA بر اساس آرای دوست داران بسکتبال انتخاب می‌شوند. شب گذشته ۳ تیم منتخب فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۲۰ انتخاب و مربی شدند.

لبران جیمز و یانیس آنته توکومپو تنها بازیکنانی هستند که با گرفتن امتیاز کامل برای تیم منتخب اول انتخاب شدند. لبران جیمز در مجموع براى شانزدهمین بار در تیم‌های منتخب سال قرار گرفت که یک رکورد به شمار می‌رود.

لبران جیمز تاکنون  موفق شده ۱۳ بار در تیم منتخب اول قرار بگیرد و 3 بار هم در تیم منتخب دوم حضور داشته است . کریم عبدالجبار، کوبى برایانت و تیم دانکن پیش از این هر کدام توانسته بودند 15 بار در تیم های منتخب سال NBA قرار بگیرند. حال پادشاه با این رکورد تمام ستاره ها را کنار زده و به تنهایی رکورددار NBA شد.

لوکا دانچیچ سومین بازیکن جوان تاریخ NBA است که به تیم‌های منتخب سال رسیده است.

تیم‌های منتخب ۲۰-۲۰۱۹ NBA مشخص شدند/ لبران جیمز پادشاه بی‌چون‌وچرای NBA

جمیز هاردن از تیم هیوستون راکتس (۴۷۴ امتیاز و ۸۹ رای تیم اول)، آنتونى دیویس از تیم لس آنجلس لیکرز (۴۵۵ امتیاز و ۷۹ رای تیم اول) و لوکا دانچیچ از تیم دالاس موریکس (۴۱۶ امتیاز و ۵۹ رای تیم اول) به همراه لبران جیمز از تیم لس آنجلس لیکرز و یانیس آنته توکومپو از تیم میلواکی باکس به تیم منتخب اول راه یافتند.

دانچیچ ۲۱ ساله ششمین بازیکن جوانی است که توانسته در تیم اول NBA قرار بگیرد. قبل از او کوین دورانت در سال (۱۰-۲۰۰۹)، جیمز (۰۶-۲۰۰۵)، دانکن (۹۸-۱۹۹۷)، ریک باری (۶۶-۱۹۶۵) و مکس زالوفسکی (۴۷-۱۹۴۶) توانسته بودند به عنوان جوانترین بازیکن به تیم اول NBA راه پیدا کنند.

تیم‌های منتخب ۲۰-۲۰۱۹ NBA مشخص شدند/ لبران جیمز پادشاه بی‌چون‌وچرای NBA

تیم منتخب دوم NBA را هم کوای لنرد از تیم لس آنجلس کلیپرز با (۳۷۲ امتیاز)، نیکولا یوکیچ از تیم دنور ناگتس با (۳۱۱ امتیاز)، دیمین لیلرد از تیم پورتلند تریل بلیزرز با (۲۸۴ امتیاز)، کریس پال از تیم اوکلاهاما سیتی تاندر با (۱۹۹ امتیاز) و پاسکال سیاکام از تیم تورنتو رپترز با (۱۶۸ امتیاز) تشکیل داده اند.

تیم‌های منتخب ۲۰-۲۰۱۹ NBA مشخص شدند/ لبران جیمز پادشاه بی‌چون‌وچرای NBA

تیم منتخب سوم NBA را هم جیسن تیتم از تیم بوستون سلتیکس با (۱۵۳ امتیاز)، جیمی باتلر از تیم میامی هیت با (۱۴۷ امتیاز)، رودی گوبر از تیم یوتا جاز با (۱۱۰ امتیاز)، بن سیمنز از تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز با (۶۱ امتیاز) و راسل وستبروک از تیم هیوستون راکتس با (۵۶ امتیاز) تشکیل داده اند.

تیم‌های منتخب ۲۰-۲۰۱۹ NBA مشخص شدند/ لبران جیمز پادشاه بی‌چون‌وچرای NBA


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار