شهردار منطقه ۸ تهران خبر داد؛

توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی

استقامتی گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید در چندین مرحله به طور رایگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی توزیع شد.

مهناز استقامتی شهردار منطقه  ۸ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توزیع ماسک رایگان و مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی، اظهار کرد: با توجه به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کووید۱۹، ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اعلام کرد که حمل و نقل عمومی یکی از فضا‌های پرخطر در خصوص پاندمی کرونا است؛ حمل و نقل عمومی را اولویت نخست خود قرار داده ایم و تلاش می‌کنیم اقداماتی را جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا میان رانندگان تاکسی و شهروندان انجام دهیم.

استقامتی افزود: تاکنون بیش از ۲هزار ماسک و ۴هزار بسته موادضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی‌های منطقه۸ توزیع شده است.

وی گفت: همچنین کلیه خطوط تاکسی‌رانی و پایانه‌ها ازجمله پایانه شهید خلجی، پایانه خاقانی و پایانه سه‌راه تهرانپارس و پایانه‌های اتوبوس‌رانی با همکاری و همیاری سازمان آتش‌‍‌نشانی به صورت مستمر و روزانه ضدعفونی می‌شوند که به دلیل فرارسیدن سال تحصیلی جدید این اقدامات با جدیت بیشتری در حال انجام است.

شهردار منطقه  ۸ تهران با بیان اینکه از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استفاده از وسایل نقلیه عمومی حافظ جان خود و همشهریان باشند، یادآور شد: با همکاری سازمان تاکسی‌رانی شهرداری تهران، ۸۰۰ جدا کننده کابین رانندگان از مسافران را در تاکسی‌های منطقه نصب کرده‌ایم.

استقامتی بیان کرد: همچنین نصب بنر‌های هشدار دهنده و توصیه‌های بهداشتی برای استفاده از ماسک هنگام سوار شدن به تاکسی، اتوبوس و مترو درپایانه‌های تاکسی و اتوبوس‌های تندرو منطقه۸، از جمله اقدامات ما در این منطقه است.

وی  با اشاره به همراهی کارآفرینان منطقه در مراکز رشد، کوثر و شهربانو خاطرنشان کرد: روزانه با حضور یک صد نفر از زنان سرپرست خانوار، ماسک تولید می‌شود و پس از استریل و بسته بندی برای استفاده شهروندان وارد چرخه بهداشتی ـ درمانی می‌شود که بخشی از این ماسک‌های تولیدی نیز میان رانندگان تاکسی به رایگان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
با این کرایه های گرون که میگیرن بازم مجانی بهشان داده میشه؟
آخرین اخبار