رئیس اداره امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت : در استان قزوین استعداد و توان بسیار است باید برای استفاده از این استعداد‌ها وحدت و یکپارچگی حفظ شود و از حاشیه‌ها دوری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار عراقی رئیس اداره امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح  در جشنواره شهید رجایی استان قزوین با اشاره به ابعاد دفاع مقدس گفت: توانمندی ارتش عراق از بعد مادی با توانمندی کشور ما قابل قیاس نبود و دنیا هم از آن‌ها حمایت می‌کرد و تنها تکیه گاه ما خدا و رهنمود‌های رهبر بود.

او افزود: ما در اوایل جنگ مبتدی بودیم، اما امروز به جایی رسیده ایم که دارای موشک‌های نقطه زن هستیم و در زمینه‌های دیگر نیز استعداد‌هایی داریم که باید به آن برسیم تا موجب اقتدار بیشتر نظامی ما شود.

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: در جنبه‌های دیگر هم رهنمود‌هایی رهبری را مد نظر قرار بدهیم حتما پیروز خواهیم شد.

سردار عراقی گفت: در استان قزوین استعداد و توان بسیار است باید برای استفاده از این استعداد‌ها وحدت و یکپارچگی حفظ شود و از حاشیه‌ها دوری کرد.

او افزود: لازم است برای حل مشکلات استان راهبردی را مشخص کرد و فصلی یکبار پیشکسوتان دور هم جمع شوند و راهبرد‌های مشخص شده را ریل گذاری کنند.

سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این نشست گفت: انتظار بر این است که همه ما مدیران سبک و سیاق شهید رجایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سیاهکلی با بیان اینکه ارباب رجوع، ولی نعمت مدیران هستند گفت: مدیران در ارائه خدمت حق ممیزی ندارند و در خدمات دادن نباید نگاه جناحی داشته باشند.

او با اشاره به اینکه اختلاف‌ها باعث کاهش کارایی می‌شود افزود: تاکنون همکاری نمایندگان و استاندار بسیار خوب بوده است و هیچ گونه اختلاف نظری نداشته اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.