خیز رفسنجانی‌ها برای پُر کردن سهمیه‌های لیگ برتری

باشگاه مس رفسنجان تاکنون ۷ بازیکن لیگ برتری جذب کرده و نارنجی پوشان براساس قوانین نقل و انتقالاتی سازمان لیگ فوتبال، حق جذب ۳ بازیکن دیگر را دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان لیگ نوزدهم و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، تیم‌های حاضر در فصل آینده لیگ برتر فوتبال به جذب بازیکنان مدنظر خود پرداختند تا در لیگ بیستم حضوری قدرتمندانه داشته باشند و بتوانند با رقبای خود به رقابت بپردازند.

در این میان تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان که فصل پیش با هدایت محمد ربیعی قهرمان لیگ آزادگان شد و جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد، در بازار نقل و انتقالات تابستانی حضور فعالی داشته و با جذب ۱۰ بازیکن جدید، عنوان پُرکارترین تیم در فصل نقل و انتقالات را به خود اختصاص داده است.

مس رفسنجان تاکنون با جذب ناصر سالاری، عقیل کعبی، قائم اسلامی خواه، مسیح زاهدی، حامد نورمحمدی، میثم نقی زاده و عماد میرجوان ۷ سهمیه لیگ برتری خود را پُر کرده است.


بیشتر بخوانید


براساس قوانین نقل و انتقالاتی سازمان لیگ، تیم‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات تابستانی حق دارند ۷ بازیکن لیگ برتری جذب کنند، اما تیم‌های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان که به تازگی به لیگ برتر صعود کردند، از ۱۰ سهمیه لیگ برتری برخوردار هستند و بر این اساس نارنجی پوشان تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی می‌توانند ۳ بازیکن لیگ برتری دیگر هم جذب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار