واگذاری زمین به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در گلستان / ۳۰ شهریور آخرین مهلت تکمیل ثبت‌نام و بارگذاری مدارک

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از واگذاری زمین به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: متقاضیانی که تا کنون مراحل ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن خود در شهر‌های زیر یکصد هزارنفر جمعیت استان را تکمیل کرده اند با مراجعه به اداره‌های بنیاد مسکن شهرستان‌های استان برای دریافت زمین اقدام کنند.


حسین محبوبی افزود: زمین در قالب گروه ساخت و به صورت مجتمع‌های سه واحدی و یا بیشتر به افرادا تحویل می‌شود.


محبوبی ادامه داد: افراد پس از دریافت زمین با مراجعه به شهرداری و نظام مهندسی ساختمان و اخذ پروانه ساختمانی و تهیه طرح و نقشه، ساخت مسکن را شروع کنند.


او افزود: زمین طرح اقدام ملی مسکن در قالب اجاره عرصه با حق بهره برداری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: متقاضیانی که ثبت نام کرده اند و تا کنون برای تکمیل مراحل ثبت نام و تشکیل پرونده خود اقدامی نکرده اند می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی https://tem.mrud.ir مراجعه کنند.


حسین محبوبی افزود: متقاضیانی هم که پرونده داده اند برای تکمیل مراحل ثبت نام خود می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۲۴۸۷۲۲ – ۰۱۷ داخلی ۱۱۴ و ۱۱۵ تماس بگیرند و از آ خرین شرایط مطلع و اقدامات لازم را به عمل آورند.


محبوبی گفت: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن خدمات نظام مهندسی و پروانه ساختمانی با حداقل ۵۰ درصد به متقاضیان ارائه می‌شود.


معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت تکمیل ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن و بارگذاری مدارک در سامانه طرح اقدام ملی به نشانی tem.mrud.ir تا ۳۰ شهریور است و این زمان تمدید نخواهد شد.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار