بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به صنایع‌دستی زنجان پرداخت شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت:از آغاز امسال تاکنون ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنعتگران استان در بخش‌های مختلف پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیرارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان درباره آخرین وضعیت تسهیلات خسارات واردشده به هنرمندان صنایع‌دستی به‌واسطه شیوع ویروس کرونا در سامانه کارا گفت:  ۶۷۶ طرح با میزان اشتغال  یکهزارو ۹۴ نفری برای تسهیلات خسارت کرونا در سامانه کارا ثبت‌نام کردند که میزان تسهیلات درخواستی ۱۰۵ میلیارد ریال است.

ارجمند در خصوص تعداد دریافت‌کنندگان تسهیلات اظهار کرد: تاکنون ۳۲۳ طرح با میزان اشتغال ۴۴۰ نفر و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال مورد تائید قرارگرفته و تسهیلات دریافت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت:هنرمندان صنایع‌دستی با ورود به سامانه کار می‌توانند برای تسهیلات کرونا ثبت‌نام کنند و این تسهیلات با کارمزد ۱۲ درصد پرداخت می‌شود.

او افزود:یک میلیارد ریال از اعتبار طرح مشاغل خانگی باقی‌مانده از سال ۹۸ در این مدت نیز به صنعتگران صنایع‌دستی پرداخت‌شده است که ۵ نفر از صنعتگران را زیرپوشش قرارداد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.