مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد؛

نجات مرد ۴٧ ساله از ارتفاعات کبیرکوه

علی اکبری از نجات مرد ۴٧ ساله از ارتفاعات کبیرکوه منطقه چشمه بوتک آبدانان توسط هلال احمر خبر داد.

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام   ؛ گفت : فرد ۴٧ ساله‌ای که دیشب در ارتفاعات کبیر کوه منطقه چشمه بوتک آبدانان به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود پس از رها سازی توسط نجاتگران هلال احمر با بالگرد امدادی این جمعیت به مراکز استان منتقل و تحویل همکاران فوریت‌های پزشکی داده شد.

او بیان کرد: دیشب در پی تماس تلفنی با (شماره ۱۱۲) مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات کبیر کوه منطقه چشمه بوتک شهرستان آبدانان بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات کبیر کوه به محل حادثه اعزام شدند.

علی اکبری افزود : نجاتگران هلال احمر با رسیدن به محل حادثه و رها سازی مصدوم که از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند.

او ادامه داد : نجاتگران هلال احمر با استفاده از تجهیزات کوهستان مصدوم را به مکان فرود بالگرد انتقال دادند و صبح امروز با روشن شدن هوا از طریق بالگرد امدادی این جمعیت به بیمارستان رسول اکرم (ص) شهرستان آبدانان منتقل و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه سپس به مرکز استان انتقال و تحویل همکاران فوریت‌های پزشکی داده شد.

علی اکبری اضافه کرد : ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ر
۲۱:۱۴ ۱۴ دی ۱۴۰۲
تشکر ازامدادگران عزیز بویژه دکترمحمدباقر محمدی معاون سابق امدادونجات کشور وتیم پزشکی. گرامی باد یادشادروان خسرو خدادادی
Iran (Islamic Republic of)
م ر
۲۱:۱۴ ۱۴ دی ۱۴۰۲
تشکر ازامدادگران عزیز بویژه دکترمحمدباقر محمدی معاون سابق امدادونجات کشور وتیم پزشکی. گرامی باد یادشادروان خسرو خدادادی