جلوگیری از تسطیح اراضی در منطقه حفاظت شده میشداغ

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان از فعالیت شبانه تسطیح اراضی در منطقه حفاظت شده میشداغ شهرستان دشت آزادگان خبر داد.

محمدجواد اشرفی مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه حفاظت از عرصه‌های طبیعی با هوشیاری هرچه بیشتر در استان ادامه می‌یابد، گفت: از فعالیت شبانه تسطیح اراضی در منطقه حفاظت شده میشداغ دشت آزادگان جلوگیری بعمل آمد.

او در تشریح موضوع تسطیح سازی اراضی بیان داشت: با اعلام یکی از دوستداران محیط زیست و همیار یگان اداره کل مبنی بر فعالیت شبانه تسطیح اراضی در منطقه حفاظت شده میشداغ که قبلا با دستور مقام قضایی تعطیل شده بود، نیرو‌های یگان اداره کل از ادامه فعالیت جلوگیری کردند.

اشرفی با تاکید بر ضرورت حفاظت از منطقه و پیگیری پرونده‌های تخریب اراضی و لزوم حفاظت از پوشش طبیعی منطقه در زیستگاه آهوی ریم میشداغ تاکید واظهار کرد: با توجه به وسعت منطقه مذکور، هماهنگی و همکاری بین ادارات به منظور حفاظت از منطقه باید انجام شود.

به گفته مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست خوزستان، حفاظت و صیانت از منطقه حفاظت شده میشداغ با تلاش یگان حفاظت محیط زیست دشت آزادگان و شوش به دلیل قرار گرفتن محل مورد نظر در حوزه قضایی این شهرستان‌ها انجام خواهد شد، ضمن اینکه پیگیری لازم با دستورات مدیرکل صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.