نگرانی فرماندار دالاهو از شمار مبتلایان به کرونا در شهر

فرماندار دالاهو گفت: شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان نگران کننده است از این رو خروج از وضعیت موجود و سفیدشدن این منطقه از لحاظ ابتلا به کرونا نیازمند همراهی همه جانبه مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کرم محمدی فرماندار دالاهو گفت:  شهرستان دالاهو از جمله آخرین مناطق در استان کرمانشاه بود که در وضعیت قرمز قرار گرفت و همچنین اینکه در ماه‌های گذشته این منطقه یکی از ۲ شهرستانی بوده که وضعیت بهتری در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته است.

او اظهار داشت: مهار ویروس کرونا مدیون احساس مسئولیت ساکنان شرافتمند شهرستان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم بوده است.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: راه بازگشت به وضعیت سفید در شهرستان دالاهو منوط به اهتمام آگاهانه آحاد مردم در رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا است و باید بپذیریم که تنها راه قطع زنجیره انتقال کرونا و مهار این بیماری ویروسی جدی گرفتن موازین بهداشتی است.

محمدی گفت: مردم حتما برای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا ضمن رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی حتما از ماسک در مکان‌های عمومی و بیرون از منزل است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار