اولین ایراد موجود در iOS 14 مشخص شد

کاربران استفاده کننده از iOS 14 متوجه شدند هنگامی که گوشی خود را ریست می‌کنند، تنظیمات مربوط به برنامه های پیشفرض، به هم می‌ریزد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود دو روز از عرضه نسخه اصلی سیستم عامل iOS 14 می‌گذرد و به دلیل تغییرات نسبتا زیاد این سیستم عامل نسبت به iOS 13 تعداد زیادی از کاربران شرکت اپل این سیستم عامل را دریافت کردند. شرکت اپل در این نسخه از سیستم عامل خود تغییرات زیادی در بخش Home Scrren اعمال کرده است که شامل اضافه شدن بخشی جدید به نام App Library و اضافه شدن قابلیت افزودن ویجت به صفحه اصلی گوشی می‌شود.

شرکت اپل در این نسخه از سیستم عامل iOS سعی کرد حال و هوای جدیدی را به گوشی‌های خود بیاورد و حتی آیکون برخی از اپلیکیشن‌های این سیستم عامل نیز دچار تغییراتی شده است. یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب که بسیاری از کاربران مدت زیادی انتظار آن را می‌کشیدند، امکان تغییر برنامه‌های پیشفرض نصب شده روی گوشی‌های این شرکت بود.

 ایراد موجود در iOS 14

در حال حاضر این قابلیت صرفا به مرورگر و ایمیل گوشی‌های پشتیبانی کننده از iOS 14 محدود شده است و کاربران می‌توانند از نرم افزارهای شخص ثالث خود به عنوان برنامه پیشفرض گوشی استفاده کنند. برای دسترسی به این قابلیت کافی است کاربر یکی از مرورگرهای کروم، موزیلا یا مایکروسافت اج را روی گوشی خود نصب کند، سپس به بخش تنظیمات رفته و وارد تنظیمات مرورگر شخص ثالث خود شود. در این هنگام روی عبارت Default Browser App ضربه زده و مرورگر خود را تغییر دهد.

وجود ایراد در قابلیت Default Browser App

اما به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند کاربران هنگامی که گوشی خود را ریست می‌کنند، تنظیمات مربوط به مرورگر پیشفرض به حالت اول خود باز می‌‎گردد؛ این موضوع احتمالا یکی از ایرادات موجود در iOS 14 است که احتمالا شرکت اپل در آینده‌ای نزدیک و در اولین بروزرسانی خود آن را بر طرف خواهد ساخت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.