ویدئویی جالب از مار افعی آبی رنگ!

مار افعی آبی رنگ بر خلاف ظاهر زیبا و خوش خط و خالش بسیار خطرناک و مرگ آفرین است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مار‌ها یکی از متنوع‌ترین گونه‌های حیات وحش در زمین هستند. گونه‌های مختلفی از این جانور در نقاط مختلف زمین زندگی می‌کنند، از مار‌های غول پیکر غیر سمی پیتون گرفته تا مار‌های سمی و خطرناک کبرا. اما تعداد اندکی از مار‌های آبی در جهان وجود دارند.

رنگ آمیزی زیبای این مار‌ها هر بیننده‌ای را شیفته خود می‌کند. یکی از این مار‌های آبی، مار افعی گودال آبی است که به تازگی ویدئویی از آن در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو این مار آبی در حالی که روی یک گل رز قرمز رنگ نشسته است دیده می‌شود. این نوع مار افعی با وجود انکه ظاهری زیبا و فریبنده دارد، اما بسیار خطرناک است. این مار در واقع یک مار کشنده است که سم آن می‌تواند باعث خونریزی شدید داخلی و خارجی شود. بنا به گزارش Moscow Zoo این نوع مار‌های افعی آبی رنگ در مناطقی در اندونزی و تیمور شرقی یافت می‌شوند.

«اِسوتلانا آکولووا»، مدیر کل باغ وحش مسکو این ویدئو را در حساب توئیتر خود منتشر کرد. او در توضیح این ویدئو نوشت: «زندگی روی زمین؛ مار آبی گودال فوق العاده زیبا.»

این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۵۲۰۰۰ بیننده داشته است. همچنین این ویدئو در شبکه اجتماعی ردیت نیز توجه بیش از ۲.۲ میلیون کاربر را به خود جلب کرده است. یکی از کاربران ردیت در کامنتی نوشت: «بسیار شگفت انگیز و در حال حال ترسناک.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۰۹:۲۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
اینها از قشنگ ترین افعی های جهان هستند که از گل رز خوششون میاد خیلی جالب و قشنگ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فتبارک الله احسن الخالقین بنازم قدرت وحکمت وحشمت خدارا
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۲۲:۴۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
همش دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
یه استقلالی عاشق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
یه استقلالی عاشق سمی
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۱۸:۲۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
عزیزم گل دوست داره
آخرین اخبار