در بسته حوادث امروز بخوانید؛

اعتراف سارق پراید به ۴۰ فقره سرقت در اصفهان/ ۱۰ کیلو نقره قاچاق در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۹ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۹ شهریور ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

اعتراف سارق پراید به ۴۰ فقره سرقت در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت پراید در منطقه "باغ غدیر" و "آبشار" شهر "اصفهان"، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک سارق در این رابطه شدند.
سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری سارق اظهار داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۴۰ فقره سرقت پراید در منطقه "باغ غدیر" و "آبشار" شهر "اصفهان" با همدستی یک سارق دیگر اعتراف کرد.
اعتراف سارق پراید به ۴۰ فقره سرقت در اصفهان/ ۱۰ کیلو نقره قاچاق در اصفهان


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه همدست این سارق نیز شناسایی شده و بزودی دستگیر می‌شود بیان داشت: سارق دستگیر شده پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شهروندن خواست: خودروی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید، از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و تاریک اکیدا خودداری کنید و هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.
 

۱۰ کیلو نقره قاچاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان مطلع شدند فردی مقداری نقره قاچاق و با عیار پایین را در مغازه خود نگهداری می‌کند که برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: پس از تحقیقات لازم و اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران مجرب پلیس امنیت عمومی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ هاشمی فر بیان داشت: در بازرسی از محل ۱۰ کیلو نقره قاچاق کشف شد که برای تعیین عیار و خالصی آن به آزمایشگاه تحویل داده شد.

جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به شناسایی یک نفر در این رابطه و تحویل او به ادراه تعزیزات اظهار داشت: ارزش نقره‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر در پایان ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت مردمی با پلیس از شهروندان خواست، هر گونه موضوع و اخبار مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شو.
 

دستگیری عامل مزاحمت در فضای مجازی در کاشان

سرهنگ "حسین بساطی بیان داشت:درپی شکایت یکی ازشهروندان مبنی براینکه فرد یا افراد ناشناسی اقدام به ایجاد مزاحمت برای او در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده که موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان کاشان قرارگرفت.

او عنوان داشت: با انجام تحقیقات تخصصی وفنی خانمی ۲۲ ساله شناسایی و دستگیر که با مشاهده شواهد و قرائن صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خودرا خصومت با شاکی عنوان داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان بابیان اینکه فضای مجازی محیطی است که افراد قادر به پنهان کردن هویت اصلی خود هستند، تأکید کرد: شاید در ابتدا هویت‌ها در فضای مجازی پنهان باشد ولی هویت‌ها قابل‌ردیابی و شناسایی است و هرگونه بارگذاری محتویات مجرمانه برابر قانون جرائم رایانه‌ای جرم بوده و تحت تعقیب قضائی قرار می‌گیرد.
 

دو مصدوم براثر واژگونی سواری رانا

مسئول امداد و نجات پایگاه هلال احمر بادرود گفت: یک دستگاه خودروی سواری رانا حوالی ساعت ۱۵ امروز، در کیلومتر ۱۰ پایگاه امداد و نجات دکتر ترابیان هلال احمر بادرود در محور ترانزیتی اردستان – بادرود واژگون شد.

حسن اعرابی افزود: در این حادثه دو سرنشین خودرو مصدوم شدند که عوامل اورژانس سرآسیاب و هلال احمر آن‌ها را به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل کردند.
علت حادثه در دست بررسی است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار