۱۰۰ مقصد جهانی گردشگری مُهر گواهی ایمن دریافت کرده‌اند

شورای جهانی سفر و گردشگری اعلام کرد: ۱۰۰ مقصد گردشگری مهر سفر‌های ایمن این سازمان را دریافت کرده‌‌اند و برای سفر گردشگران مناسب هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تراول پالس، شورای جهانی سفر و گردشگری اوایل امسال اولین مهر جهانی گواهی ایمنی و بهداشت را راه‌اندازی کرد. اکنون مقاصد گردشگری همچون فیلیپین، برمودا، مالدیو، مونته‌نگرو، نامیبیا و اوگاندا از این مهر استفاده می‌کنند.

تمبر سفر‌های ایمن شورای جهانی سفر و گردشگری به گردشگران کمک می کند، مقاصد گردشگری که جدیدترین دستورالعمل‌های بهداشتی و استاندارد را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا پیش گرفته‌اند، بشناسند.


بیشتر بخوانید


گلوریا گوارا رئیس شورای جهانی سفر و گردشگری گفت: خوشحالیم که می‌بینیم نقاط مختلف جهان از روش ابتکاری ما استفاده می‌کنند. ۱۰۰ مقصد گردشگری که اکنون از مهر جهانی گواهی و ایمنی بهداشت استفاده می‌کنند، با هم همکاری می‌کنند تا اعتماد مشتریان به صنعت گردشگری را در سراسر جهان بازسازی کنند.

سازمان جهانی گردشگری از دستورالعمل‌های شورای جهانی سفر و گردشگری حمایت می‌کند. این دستورالعمل‌ها با کمک سازمان بهداشت جهانی و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها تنظیم شده‌اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار