راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به مشکلات دانش‌آموزان و والدین

رئیس اداره اطلاع رسانی و مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه به راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به مشکلات دانش‌آموزان و والدین از آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا شیرزادی رئیس اداره اطلاع رسانی و مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه؛ بااشاره به راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به مشکلات دانش‌آموزان و والدین از آغاز سال تحصیلی جدید، گفت : راه‌اندازی این سامانه و در وضعیت بحران کرونا و سئوالات فراوان دانش‌آموزان و والدین آنها، ۷۰ درصد مراجعات به مدارس و ادارات این سازمان را در استان کاهش داده است.

او گفت : دانش آموزان و والدین آن‌ها در این شرایط ویژه تحصیل کرونا و نحوه به کارگیری روش‌های تدریس جدید سئوالات و مشکلات فراوانی داشتند که از طریق سامانه پاسخگویی به مشکلات آموزش و پرورش جواب سئوالات خود را دریافت کردند و از مراجعه به مدارس و ادارات این سازمان پرهیز کردند.

او گفت: حضور دانش آموزان در مدارس و سرکلاس‌های درس در هر وضعیتی اختیاری است و هیچ الزامی وجود ندارد به مدرسه بیایند.

شیرزادی ادامه داد: حضور معلمان و کادر اداری و مستخدمان آموزش و پرورش در مدارس الزامی است و وظیفه دارند در هر شرایطی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی حضور داشته باشند حتی اگر یک دانش آموز سرکلاس حاضر باشد.

او افزود: تدریس از طریق سامانه دانش آموزی شاد در استان طبق برنامه‌های برنامه ریزی شده برای دانش آموزان در تمام روز هفته ادامه دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.