عظیمی: تیم شهروند اراک حق شرکت در لیگ والیبال را ندارد

رئیس سازمان لیگ والیبال درباره شرایط تیم شهروند اراک توضیحاتی را بیان کرد.

شهرام عظیمی رئیس سازمان لیگ والیبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی نکردن تیم شهروند اراک در هفته دوم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: شهروند اراک تیمی است که سال گذشته در لیگ برتر حضور داشت و امسال هم به درخواست خود این باشگاه در لیگ برتر شرکت کرد. تیم والیبال شهروند اراک در هفته اول استراحت داشت و در هفته دوم باید به مصاف هورسان رامسر می رفت.

او افزود: ارائه ندادن مدارک از سوی باشگاه به کمیته برگزاری مسابقات باعث شد تا کارت بازیکنان و کادر فنی این تیم صادر نشود و بازی مقابل هورسان را به دلیل این مشکلات از دست دادند و شکست خوردند. تیم والیبال شهروند اراک به فدراسیون بدهکار است اما بازی نکردن این تیم  مقابل نماینده رامسر هیچ ارتباطی با بدهی این باشگاه به فدراسیون نداشت.

رئیس سازمان لیگ والیبال خاطرنشان کرد: مدارک مورد نظری که باید به کمیته برگزاری مسابقات لیگ ارائه شود بسیار مهم است و تا به امروز این تیم هیچ مدرکی را به کمیته مسابقات فدراسیون ارائه نکرده است. تا زمانی که مدارک به فدراسیون ارائه نشود کارت بازی برای این تیم صادر نخواهد شد و این تیم حق حضور در لیگ را ندارد. این رفتار شهروند اراک به ضرر این باشگاه خواهد بود.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار