ماجرای شاهد بودن فردی بر ضرب و جرح نوید افکاری از سوی نیروی انتظامی چه بود؟

پایگاه خبری پلیس فارس درباره شاهد بودن فردی بر ضرب و جرح نوید افکاری از سوی نیروی انتظامی مطالبی ارائه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس فارس، در پی انتشار خبری در شبکه‌های معاند (بی بی سی) مبنی برشاهد بودن شخصی به نام شاهین ناصری بر ضرب و جرح نوید افکاری در تحت بازداشت گاه آگاهی شاهین ناصری در تاریخ ۲ مهر سال ۱۳۹۷ به اتهام جعل وکلاهبرداری با دستور مقام قضایی توسط پلیس آگاهی استان فارس بازداشت شده است.

این گزارش حاکی است، نامبرده دارای ۸ فقره سابقه کیفری به اتهام جعل، کلاهبرداری، استفاده از سند مجعول و سرقت وجه نقد در استان‌های مختلف بوده که در آخرین پرونده به اتهام جعل وک لاهبرداری تحت تعقیب مقام قضایی و پلیس آگاهی فارس قرار گرفته و پس از تکمیل تحقیقات در محاکم قضای شیراز محکوم و به زندان اعزام شده است.


بیشتر بخوانید


بر این اساس، متهم یاد شده ۵ روز بعد از نوید افکاری بازداشت و در یکی از شعبه‌های جعل و کلاهبرداری به اتهام او رسیدگی شده است.

بر اساس این گزارش، با توجه به متفاوت بودن شعبه جعل با شعبه قتل و همچنین محل تحت نظر متهمان نوید افکاری و شاهین ناصری نامبردگان هیچ ارتباطی با هم نداشته اند و امکان رویت یکدیگر را در تحت نظرگاه آگاهی نداشته اند، لذا ادعای مطرح شده در شبکه بی بی سی مبنی بر شاهد بودن شاهین ناصری بر ضرب و شتم نوید افکاری کذب محض بوده و صحت ندارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار