ادامه محکومیت خیانت به آرمان فلسطین؛

حماس: مردم کشورهای عربی با عادی‌سازی روابط با اسرائیل مخالفند

سخنگوی حماس اعلام کرد تظاهرات مردم در کشور‌های عربی نشانه مخالفت آنان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی عربی، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تظاهرات مردم در کشور‌های عربی را نشانه مخالفت آنان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

او از دولت‌های عربی خواست پیرو راه ملت خود بوده و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

حازم قاسم گفت: تظاهرات مردمی در کشور‌های عربی علیه سازش با رژیم اشغالگر بیانگر درک آن‌ها از اهمیت و خطر این سازش است، از دولت‌های عربی می‌خواهم به صدای ملت خود گوش دهند.

او افزود: تظاهرات‌های متعددی که در کشور‌های عربی به راه افتاده تاکیدی بر مخالفت مردم با انواع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی حماس تاکید کرد: این ملت‌ها مساله فلسطین را همواره مساله اصلی عرب و اشغالگر را دشمن اصلی خود می‌دانند.

او همچنین از احزاب و گروه‌های مدنی کشور‌های عربی خواست عادی شدن روابط برخی از کشور‌ها با رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کنند.

شهروندان بحرینی شب گذشته در نهمین تظاهرات متوالی درحالی که پلاکارد و دست‌نوشته‌هایی را حمل می‌کردند بار دیگر در راهپیمایی شبانه خیانت رژیم حاکم بر کشور خود را محکوم و علیه عادی‌سازی روابط و به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر قدس تظاهرات کردند.

فلسطینی‌ها نیز پس از اقامه نماز جمعه هفته گذشته بار دیگر اعتراضات خود را نسبت به اقدام ننگین امارات و بحرین در آشکارسازی روابط با رژیم صهیونیستی بیان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار