اجرای عملیات لایروبی فاضلاب میدان بزرگ میوه و تره بار الغدیر

مدیر امور عمرانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری‌ها لایروبی و ضدعفونی‌ خطوط شبکه دفع فاضلاب میدان میوه و تره بار الغدیر در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی پور محمد مدیر امور عمرانی  سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان، جلوگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب، شست‌وشو، لایروبی و ضدعفونی‌کردن خطوط شبکه دفع فاضلاب میدان میوه و تره بار الغدیر در حال انجام است.

او بیان کرد: شست و شو و لایروبی شبکه‌های جمع آوری و منهول‌های فاضلاب به دلیل ماهیت سیال جاری در آن، بسیار ضروری است. همه ساله با فرا رسیدن فصل بارندگی جهت پیشگیری از احتمال سرریز شدن فاضلاب، عملیات لایروبی و گندزدایی منهول‌ها و خطوط شبکه فاضلاب انجام می‌شود، بنابراین این امر از مسدود شدن شبکه‌ها و تخریب آن‌ها جلوگیری خواهد نمود.

مدیر امور عمرانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری ادامه داد: در زمینه تامین بهداشت عمومی و حفظ و نگهداری خطوط شبکه فاضلاب میدان میوه و تره بار الغدیر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی این سازمان اقدام به لایروبی سپتیک میدان میوه و تره بار الغدیر نموده است.

این مقام مسئول گفت: رضایتمندی و ارتقای کیفیت زندگی هدف اصلی مدیریت شهری است و با تلاش شبانه روزی پرسنل این، عملیات لایروبی و بهسازی در حال انجام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.