ادعای دریافت نشدن حقوق کارکنان شرکتی بیمارستان‌های اهواز درست یا غلط؟

اخیرا جمعی از کارکنان پیمانکاری بیمارستان های اهواز در پیامی نسبت به پرداخت نشدن حقوق خود معترض شدند، ماجرا چیست؟

ادعای دریافت نشدن حقوق کارکنان شرکتی بیمارستان‌های اهواز درست یا غلط؟به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخیرا پیامی مبنی بر دریافت نشدن چند ماهه حقوق کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های اهواز برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال شده است.

جمعی از کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های گلستان، امام خمینی، رازی، بقایی_۲_اهواز در پیامی گفته اند که در شرایط سخت بیماری کرونا که مردم خود را مدیون کادر درمان می دانند، در اهواز هیچ مسئولی به فکر کادر شرکتی و پیمانکاری درمان و پشتیبانی بیمارستان‌ها نیست.

در این پیام همچنین ذکر شده که به مدت ۳ ماه است با کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های اهواز قرار داد منعقد نشده و وعده پرداخت حقوق را هر هفته به تعویق انداخته و زمانی که نسبت به این مسئله معترض می‌شوند، مسئولان به اعتراض کارکنان بی اعتنایی می‌کنند؛ بنابراین این کارکنان که بر اساس این متن ارسالی «در ۲ شیفت یا پس از اتمام شیفت اقدام به مسافر کشی کرده و شغل دوم دارند» از «ترس اخراج» مجبور به سکوت هستند.

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت و گو با خبرنگار ما با تکذیب پرداخت نشدن حقوق چند ماهه کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های اهواز گفت: حقوق ماه پیش این کارکنان نیز پرداخت شده است و ماجرا آنطور که گفته شده، نیست.

او افزود: پرداخت کارانه برخی افراد عقب افتاده، اما در خصوص حقوق‌ها چنین نیست و هر شخصی ادعای ادا نشدن حقوق را دارد، باید خود را معرفی نماید تا فیش‌های واریزی او را تماما منتشر کنیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.