دستگیری ۲ سارق حرفه ای منزل با ۴۱ فقره سرقت در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل با ۴۱ فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی زنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در استان زنجان، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی زنجان دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان زنجان و شهرستان ابهر با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود به ۲ سارق سابقه دار مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این افراد در سرقت ها، آن‌ها را با هماهنگی مقام قضائی در یکی از استان ها، دستگیر و جهت انجام تحقیقات به  پلیس آگاهی زنجان انتقال دادند.

سرهنگ خانی پور ادامه داد: متهمان به ۴۱ فقره سرقت منزل اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۲۰:۱۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سارقین روح نیستند که از وسط دیوار عبور کنند. پس کافیه قفل ضد دیلم روی درب نصب باشه، حتی دربهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت فروخته میشوند که بدون هیچ اما و اگری قابل باز شدن یا تخریب نباشه و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که تحت هیچ شرایطی قابل تخریب با دیلم و انبر قفلی از جای جوش نباشه، اونوقت دیگه اگر سارقین تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدن، هیچچچچ کاری نمیتونن بکنن

حالا میمونه سارقینی که خودمون درو براشون باز میکنیم که در این مورد هم یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری هستش داشته باشید و هرچی اموال با ارزش دارید داخل اون بذارید که هم اموالتون سرقت نشه و هم سارقین خشن نتونن خودتون را تهدید، اذیت و حتی به قتل برسونند