گروه‌های صوتی سیار مبارزه با کرونا در تبریز فعال شدند

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از آغاز به کار مجدد گروه‌های صوتی اطلاع رسانی جهت مقابله و هشدار در خصوص شیوع ویروس کرونا در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سعید حاجی‌زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز  گفت: در پی افزایش شیوع ویروس کرونا و وضعیت هشدار بیماری در تبریز و بر اساس تصمیم و مصوبه ستاد مقابله با کرونا، گروه‌های صوتی اطلاع رسانی شهرداری تبریز بار دیگر آغاز به کار کردند.

او با اشاره به آغاز موج سوم شیوع کرونا در کشور افزود: گروه‌های صوتی هشدار دهنده شهرداری تبریز نخستین بار همزمان با نوروز امسال در سطح شهر اقدام به اطلاع رسانی کردند که شاهد آثار مثبت این اقدام بین شهروندان بودیم.

او اضافه کرد: گروه‌های اطلاع‌رسانی سیار حاوی پیام‌های هشدار دهنده در مورد ویروس کرونا، ضرورت پرهیز از تردد غیرضروری و نحوه رعایت ضوابط بهداشتی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز بیان کرد:اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از نخستین روز‌های آغاز این بیماری با دو رویکرد آموزش و پیشگیری از تمام ظرفیت‌های خود اعم از اکیپ‌های صوتی سیار در سطح شهر و بهره گیری از بیلبورد‌های شهری در راستای کنترل و کاهش شیوع بیماری اقدام کرده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار