انقلاب ما برگرفته از عاشوراست

امام جمعه شهر طبس گفت: جنگ بین حق و باطل از آدم ابوالبشر تا دنیا ادامه خواهد داشت و انقلاب ما برگرفته از عاشورا بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان طبس در آغاز چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجی است که باید با استخراج آن بسیاری از سربلندی و شوکت و بزرگی را خواهیم دید.

او افزود: ما انقلاب خود را در جنگ صادر کرده ایم و جنگ ما جنگ حق و باطل، جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ تمام شدنی نیست.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه انقلاب ما زنده کردن صحنه‌های عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال بود افزود: رزمندگان ما با الگو گرفتن از شهدای نینوا شب‌های عملیات می‌گفتند اگر ما رفتیم و امام را ندیدیم سلام ما را به امام برسانید.

او ادامه داد: تمام دوران انقلاب دشمنی و بدخواهی مستکبران علیه ما بوده و این بسیج و تفکر بسیجی بوده است که باعث پیروزی ما شده است.


بیشتر بخوانید


محمدی عنوان کرد: اگر امام معصوم هم رهبر باشد، ولی پشتوانه مردمی نداشته باشد باید خانه نشین شود و این افتخار و پشتیبانی از ولایت و رهبری مانند مدالی بر سینه ما می‌درخشد.

امام جمعه شهر طبس گفت: اگر یک روزی میدان جنگ میدان نظامی بود، ولی امروزه جرات جنگ نظامی علیه ما را ندارد و امروزه میدان جنگ را به عرصه اقتصادی کشاندند تا با ایجاد نا امنی‌های داخلی به ما ضربه بزنند.

او افزود: امروزه اگر مشکلاتی هم وجود دارد بخشی کمی مربوط به دشمنی دشمن است و قسمت اعظم آن مربوط به ضعف مدیریت داخلی است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: امروز بسیجان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در جامعه پیاده کنند و سپر ولایت در جامعه باشید.

او همچنین افزود:امروز در کنار جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی است و با این جنگ به دنبال تحریف انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام هستند و شما بسیجیان باید روشنگری لازم را داشته باشید و مردم را با اهداف نظام و آرمان امام آشنا کنید.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.