رایزنی برای بین المللی کردن دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از انجام رایزنی های لازم برای بین المللی کردن این دانشگاه خبرداد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زراءنژاد رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در نشست فرهنگی رایزنی برای بین المللی کردن دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: با توجه به اینکه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر رتبه اول را در بین دانشگاههای علوم و فنون کشور دارد برای بین المللی کردن این دانشگاه درحال رایزنی هستیم.

او افزود: در مذاکراتی که با وزیر علوم و فناوری مبنی بر این که این دانشگاه درمنطقه آزاد اروند قرار دارد نیاز به رشته های همچون گردشگری وجود دارد و بر همین اساس یک دانشکده در این زمینه در حال احداث است.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر را یک دانشکده کاملا منحصر به فرد بیان کرد و گفت: این دانشگاه به دلیل داشتن رشته شیلات، آبزی پروری، محیط زیست، اقتصاد دریا، اقتصاد انرژی، مدیریت و بیمه دریا و رشته رمزگذاری مخابرات امن که یک رشته جدید بسیار نادر در دانشکده مهندسی این دانشگاه کاربرد دارد این دانشگاه را منحصر به فرد کرده و می تواند همکاری خوبی برای کشور عراق باشد.

زراءنژاد در ادامه گفت: این دانشگاه به دلیل قرار گرفتن در منطقه آزاد اروند از جهات مختلف می تواند امکانات بسیار پیشرفته برای دانشجویان ایرانی و عراقی فراهم کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.