اجرای بیش از ۵۶۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ماهشهر

فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر گفت: بیش از ۵۶۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس از سوی پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج در این شهرستان اجرا می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدار کریم بابایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: همزمان چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیش ۵۶۰ برنامه مختلف فرهنگی از سوی پایگاه‌های بسیج و اقشار مختلف برگزار می‌شود.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی افزود: دفاع از خاک و کیان وطن، یکی از مهمترین وظایف ایرانی‌ها و مسلمانان است، زیرا که راه و سیره این رزمندگان با هر نگرش، قومیت، مذهب و هر جایگاه شخصی و اجتماعی حائز اهمیت است.

سرهنگ دوم پاسدار بابایی بیان داشت: دفاع از وطن موجب حفظ اسلام، تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی شده و این امر باید بطور مداوم برای نسل جوان که در آن دوران نبوده اند تشریح و بازگو شود و باتوجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های هفته دفاع مقدس رنگ و بویی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته دارد و با شعار محوری "ما قوی هستیم" برگزار می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر برگزاری رژه خودرویی کمک‌های مومنانه، مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس، نواختن زنگ ایثار و شهادت، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات پیامکی با موضوع هفته دفاع مقدس و برگزاری پویش همکلاسی مهربان از سوی بسیج دانش آموزی از جمله برنامه‌های هستند که در این هفته اجرا خواهند شد.

او تکمیل و تحویل ۱۱ باب منزل مسکونی، تعمیر و بهسازی بیش از ۳۰ واحد مسکونی اقشار کم برخوردار شهرستان ماهشهر، برگزاری مسابقات نقاشی، پوستر، دلنوشته با مشارکت بسیج هنرمندان، همایش ۳ ساله‌های حسینی ویژه شهادت حضرت رقیه (س)، همایش نقش زنان در دفاع مقدس و تجلیل از خواهران پشتیبانی جبهه، برگزاری یادواره شهدا با عنوان آبروی کوچه و محل، اهدا‌ی خون از سوی بسیجیان و تجلیل از رزمندگان جبهه سلامت از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.