دفاع مقدس نقطه اوج و تبلور زیباترین صفات انسان متعالی در عصر حاضر است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد :

بسم الله الرحمن الرحیم

درود خداوند بر شهیدان راه حق و طلایه داران غیرت، همیت و پایمردی که نام نامیشان تا ابد بر قاموس این خاک پرگهرخواهد درخشید و حافظه تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم هیچگاه بزرگی روحشان را فراموش نخواهد کرد؛ مردان مردی که به صلابت دماوند ایستادند تا دست نا اهل به خاک پاک سرزمینشان نرسد؛ جوانان غیوری که عزتمندانه سینه ستبرشان را سپر گلوله‎های آتشین کردند و بفرموده رهبرشان ره صد ساله را یک شبه پیمودند و در اقتدا به مولایشان مرگ با عزّت را بر زندگی باذلت ترجیح دادند تا " ایران خانه خوبان شود".


سلام بر حماسه آفرینان جان برکف، سلام بر طلایه داران شهامت و شهادت؛ سلام بر سرو قامتان بی سر، سلام بر پاره‎های تن و سلام بر پهلوی شکافته؛ سلام بر سینه‎های شرر گرفته از عشق وصال، سلام برحور و مجنون؛ سلام بر رأس پرخون سلام بر کارون؛ سلام بر دوکوهه و فکه؛ سلام بر هامون؛ سلام بر سردار بوکمال و نبل و الزهراسلام ا... علی‌ها و سلام بر قاسم الجبارین.


جنگ هشت ساله و دفاع مقدس؛ قله رفیع و نقطه اوج رشادت، ایثار، عشق، شور و شعور بود، تجلی و جوشش ناب‌ترین غزل عاشقانه انسان بود که به خط سرخ نقش بست، تبلور زیباترین صفات انسان متعالی بود در کره خاکی تا آنجا که رب الارباب قسم یاد فرمود در مدح چکاچک شمشیرهایشان، نفس ستورانشان و بارقه خوف و رجایشان و چه نیکو گفت؛ مقتدایمان که گنج ناتمامی است برای تمام اعصار و قرون...


دفاع مقدس، آیینه تمام نمای همدلی، ایثار، از خودگذشتن، رشادت، صلابت و مقاومت مردمی بود که درس بزرگی به دشمنان اسلام و انقلاب داد و اینکه امروز سربازان سیدعلی نیز به هیچ قدرتی اجازه تحمیل اراده را نخواهد داد و زیر بار هیچ ذلتی نخواهد رفت و با این باور که جاء الحق و ذهق الباطل در مسیر تحقق نهایی حکومت عدل الهی گوش بفرمان، ولی زمان خویش در برداشتن گام دوم انقلاب استوار و باصلابت خواهد ایستاد.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تسلیت ایام اسارت آل ا... علیهم السلام چهلمین سالروز دفاع مقدس را گرامی داشته وعزّت و سرافرازی برای تمام ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور باب الرضا- گنجینه معرفت‌ها از خدای متعال درخواست کرده و علو درجات شهدای والامقام انقلاب اسلامی، شهدای عزیز جبهه مقاومت و سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی را از درگاه حضرت حق جل شأنه مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.