پیام تبریک مسئولان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسئولان خوزستان با صدور پیام های جداگانه ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس و سالروز رشادت های دلاورمردان و شهدا را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان استان خوزستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند و یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

سال‌های دفاع مقدس، دوران خلق حماسه‌های ماندگار بود

سید عبدالله موسوی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی با بزرگداشت چهلمین سالگرد ۸ سال دفاع مقدس، یاد و خاطره حماسه آفرینان و شهدای گرانقدر آن دوران را گرامیداشت.

در این پیام آمده است:

۴۰ سال از آن روز‌های خاطره انگیز سرشار از شور و حماسه می‌گذرد، اما از درخشش آن از جان گذشتگی‌ها و مقاومت جانانه ذره‌ای کاسته نشده است. سال‌های دفاع مقدس، دوران خلق حماسه‌های ماندگاری بود که تاریخ این سرزمین برای همیشه به آن افتخار خواهد کرد و پیام‌های ارزشمند آن همچون گنجینه‌ای گران بها در همه عرصه‌ها رهگشا است.

۸ سال مقاومت، ایستادگی و فداکاری در جبهه‌های نبرد و سنگر‌های اقتصادی، همت بلند ایرانیان را در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به رخ جهانیان کشید. جای جای دشت‌های سوزان جنوب و بلندی‌های غرب نشان از حماسه مردان و زنان غیرتمند این سرزمین دارد و در این میان مجموعه صنعت نفت از آغاز جنگ تحمیلی درخط مقدم مقاومت و ایثار قرار داشت.

از شهریور ۱۳۵۹ تا تیرماه ۱۳۶۷ تاسیسات نفتی مانند دکل‌های حفاری، کارخانه‌های بهره برداری، پالایشگاه‌ها، مخازن، پایانه‌های نفتی در خط مقدم نبرد وآماج بمباران‌های هوایی، موشکی و توپخانه‌های دشمن قرار داشت، اما کارکنان تلاشگر و ایثارگر صنعت نفت با جانفشانی و تقدیم بیش از یک هزار شهید، برگ‌های زرین، ماندگار و جاودانه در کارنامه این صنعت به ثبت رساندند.

۸ سال دفاع مقدس نماد وطن دوستی، ولایت مداری، غرور، وحدت و انسجام ملی برای حفظ کیان و استقلال کشور با پیروی از فرهنگ عاشورایی برخاسته از اسلام ناب محمدی (ص) است و اینجانب مباهات می‌کنم که افتخار خدمت در سازمانی را دارم که جای جای آن عطر آگین به حضور ایثارگران، آزادگان، جانبازان، خانواده‌های معظم شهیدان و یادگاران عزیز ۸ سال دفاع مقدس است، مسئولیت امروز ما انتقال پیام شهدا و گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس به جوانان و نسل‌های آینده است.

بار دیگر فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و از پیشگاه پروردگار متعال سربلندی و عزت روز افزون ملت شریف ایران و توفیق تداوم حرکت در مسیر آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر را آرزومندم.

دفاع مقدس نمادی از فرزانگی ملت سرفراز ایران است

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان طی پیامی ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند و شروع جنگ ٨ ساله و دفاع مقدس ملت ایران یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه گر در حراست از مرز‌های عزت و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

هفته دفاع مقدس یادآور روز‌های حماسه، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی افزودند و اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، مراتب تبریک و تهنیت خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین بیان داشته از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

۳۱ شهریور ماه یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌ها در جنگ تحمیلی است

رئیس اداره آموزش و پرورش بستان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در پیامی فرارسیدن ۳۱ شهریورماه، سالگرد آغاز ۸ سال حماسه سازی و دفاع از میهن اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک در این ۴۰ سال، همیشه ۳۱ شهریورماه بازتاب و یادآور رشادت ها، جانفشانی‌ها و همبستگی یک امت اعم از پیر و‌جوان، زن و مرد، ارتشی و سپاهی در مقابل تجاوز هم پیمانان استکبار و دفاع جانانه در برابر گستاخی‌های دشمن بعثی بوده است. قصه جنگ و شهادت طلبی جوانان این مرزوبوم در طول ۸ سال دفاع مقدس اقتدار و سربلندی این سرزمین را آنگونه به ارمغان آورد که بنیانگذار انقلاب در همان اولین روز پیش بینی این شکست خفت بار برای دشمن متجاوز و ارباب آن اعلام کرده بود.

اکنون بعد از ۴۰ سال در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی امت اسلامی بیش ازگذشته شاهد شکست نقشه‌های شوم استکبار جنایتکار و صهیونیسم در مقابل اراده ملت و دولت جمهوری اسلامی هستیم. اینجانب ضمن گرامیداشت این حماسه و جانفشانی‌های شهدای ۸سال جنگ تحمیلی، چهملین سالگرد دفاع مقدس را به مردم شهیدپور بستان و به ویژه جامعه فرهنگیان تبریک گفته و امیدوارم در سایه عنایات امام عصر (عج) و رهبری نایب برحقش، در جهت اعتلای این سرزمین و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی با حفظ اتحاد و همدلی همچون خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم باشیم.

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه با صدور پیامی سالروز آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به نام خدا

هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای مرور خاطرات حماسه سازان دلیر میهن در جبهه‌های حق علیه باطل و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی است. مقاومت ۸ ساله ملت فداکار ایران اسلامی در جنگ تحمیلی، سند افتخاری برای نمایش عظمت و اراده مردمانی بزرگ در مقابل تجاوزگران می‌باشد؛ ملتی که علیرغم توطئه‌های مکرر دشمنان در طول تاریخ، همواره با بسیج همه امکانات و نیروها، پیروزی نهایی را در آغوش کشیده و با پشتکار و تلاش و خلاقیت، دشمنان میهن را مأیوس کرده است.

ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و تاریخ سازی‌های ملت و نیرو‌های غیور و مخلص نظامی در جنگ تحمیلی ۸ ساله است، از خداوند متعال سربلندی روزافزون مردم شریف ایران و بخصوص مردم عزیز شهرستان امیدیه و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیرو‌های مسلح را تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) مسألت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.