مرزهای کرمانشاه برای تردد زوار بسته است

فرماندار قصرشیرین گفت: مرز‌های رسمی خسروی و پرویزخان برای تردد زائران و مسافران بسته است و هیچ‌گونه ورود و خروجی از این مرز‌ها انجام نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام رسمی دولت عراق مبنی بر پذیرش نکردن زائران و مسافران به منظور حفظ سلامتی آن ها، مرز‌های خسروی و پرویزخان بسته است.

او از مردم خواست تا به هیچ عنوان به مرز‌ها مراجعه نکنند، زیرا در شرایط کنونی امکان حضور زائران در عراق مهیا نیست و امکان تردد به شهر‌های مذهبی عراق در آستانه اربعین حسینی از مرز رسمی خسروی وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: باتوجه به قرمز بودن وضعیت تمامی استان‌های کشور به لحاظ همه گیری ویروس کرونا در شرایط کنونی و باتاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ دستورالعمل های بهداشتی از همه عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) درخواست می‌شود که از سفر و مراجعه به مرز‌ها خودداری کنند، زیرا عراق تمامی گذرگاه‌های خود را با ایران بسته و هیچ مجوزی برای خروج افراد از مرز‌های کشورمان به سمت عراق صادر نمی‌شود.

تاتار ادامه داد: شیوع بیماری کرونا تبعات جبران ناپذیری را برای سلامت جامعه در بر دارد از این رو زائران حسینی به منظور قطع زنجیره کرونا و برای همکاری و همراهی با کادر درمان که تلاش‌های شبانه روزی دارند امسال اربعین را به شکلی متفاوت در منازل خود به عزای حسینی خواهند پرداخت.

او گفت: از تمامی مردم کشورمان درخواست می‌کنیم که به قصرشیرین و مرز خسروی سفر نکنند، چون راه بسته است و سفر در شرایط قرمز کرونایی تنها سلامت آن‌ها را به مخاطره می‌اندازد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار