اعزام مشمولان وظیفه عمومی به مراکز آموزشی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی زنجان از اعزام همزمان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و عادی در روز سه شنبه یکم مهر ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ عباسی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی زنجان گفت: عملیات اعزام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و عادی در صبح روز سه شنبه یکم مهرماه از مقابل معاونت وظیفه عمومی به مراکز آموزشی تعیین شده با رعایت کامل دستورالعمل ‌های بهداشتی از قبیل معاینه و غربالگری مشمولین از طریق مراکز بهداشتی و وظیفه عمومی انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، امکان پذیر نمی‌باشد، سربازان کلیه مدارک مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند.

سرهنگ عباسی از مشمولان خواست: ضمن رعایت نکات بهداشتی، حتما مدارک هویتی، برگه آماده به خدمت، برگ تست غربالگری، برگه معرفی به مرکز آموزش و همچنین وسایل شخصی و اقلام بهداشتی مورد نیاز به همراه داشته و با توجه به اینکه در طول مسیر از صرف غذای بین راهی در رستوران‌ها خودداری خواهد شد، مواد غذایی خشک بین راهی به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی استان زنجان با تاکید بر لزوم  استفاده از ماسک و دستکش و رعایت نکات بهداشتی توسط مشمولان به منظور حفظ سلامت مشمولین و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، به خانواده‌های مشمولان توصیه کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های ترافیکی شهری و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و تسریع در عملیات اعزام، از همراهی کردن مشمولان در روز اعزام خوداری کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.