در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف پژو ۴۰۵ با ۱۰۲ کیلو تریاک در نایین/ کشف ۲۴ فقره سرقت داخل خودرو دراصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۳۱ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۳۱ شهریور ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف پژو ۴۰۵ با ۱۰۲ کیلو تریاک در نایین

سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نایین" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی تخصصی از این خودرو ۱۰۲ کیلو و ۷۱ گرم تریاک که در صندوق عقب آن جاساز شده بود کشف شد.

سرگرد کیان مهر با اشاره به اینکه یک سواری تیبا نیز که راه پاکن این خودرو بود نیز شناسایی و توقیف شد بیان داشت: در این عملیات ۲ خودروی سبک توقیف و ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد ومقابله با سوداگران مرگ همواره در دستور کار نیروی انتظامی است و پلیس هرگز اجازه جولان به قاچاقچیان افیونی را نخواهد داد و با این افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
 

کشف ۲۴ فقره سرقت داخل خودرو دراصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت چندین شهروند مبنی بر سرقت داخل خودرو در شرق شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک سارق در این رابطه شدند.
سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری سارق اظهار داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۲۴ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.
توقیف پژو ۴۰۵ با ۱۰۲ کیلو تریاک در نایین/ کشف ۲۴ فقره سرقت داخل خودرو دراصفهان
 

این مقام انتظامی از دستگیری همدست سارق نیز خبر داد و بیان داشت: سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شهروندن خواست: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

اعتراف به ۲۴ فقره سرقت احشام در"فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان "فلاورجان" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی هویت یک سارق در ارتباط با این سرقت‌ها مشخص شد که با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره اینکه در مخفیگاه سارق ۱۹۷ راس گوسفند کشف شد اظهار داشت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت این احشام از ۲۴ دامداری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان از تحویل سارق به مراجع قضائی خبر داد و از دامداران خواست، حتما محل نگهداری احشام خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید، از نگهبانان مورد اعتماد استفاده کنید و از ورود افراد ناشناس و غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما مراجعه می‌کنند به داخل محل نگهداری احشام خودداری کنید.

 

کشیدن بنزین با جارو برقی حادثه آفرید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، اکیپ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۷ به محل اعزام شد.

فرهاد کاوه اهنگران افزود: این حادثه در پی تخلیه بنزین به وسیله جارو برقی در خیابان عطار نیشابوری خیابان آیت الله خادمی رخ داد.

او با بیان اینکه در اولین مکش بنزین انفجار رخ داد و مرد دچار سوختگی شد گفت: منزل نیز طعمه حریق شدو آتش نشانان ضمن اطفاء سریع و جلوگیری از سرایت شعله به دیگر نقاط منزل، فرد مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار