سرایدار ساختمان سارق از آب در آمد

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سرایداری ساختمانی خبر داد که با سوءاستفاده از اعتماد مالکین از ۵ واحد سرقت کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید علی شریفی گفت: یازدهم شهریورماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۲۳ نیاوران اعلام شد و ماموران کلانتری در محل حاضر و شاکی اعلام کرد، خانه متعلق به والدینش است که در خارج از کشور هستند و خودش هر از گاهی برای سرکشی به آنجا مراجعه می‌کند. امروز برای بازدید از خانه پدری ام مراجعه و متوجه به هم ریختگی لوازم منزل و سرقت ۳ تخته فرش ابریشم به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیون تومان شدم.

وی با اشاره به اینکه ماموران سرایدار ساختمان را به عنوان مظنون دستگیر کرده بودند، بیان داشت: با شکایت شاکی پرونده اولیه تشکیل و با دستور قضائی پرونده به همراه سرایدار ساختمان برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان در گام اول تحقیقات پلیسی متوجه شدند سرایدار با سارق فرش‌ها در ارتباط است، افزود: سرایدار ساختمان که سیروس نام داشت در تحقیقات پلیسی اظهار داشت، برای نظافت و انجام کار‌های شخصی ساکنان به واحد آن‌ها مراجعه داشتم که از این طریق رمز ورود برخی از آپارتمان‌ها را به خاطر سپرده بودم. از وجود فرش‌های ابریشمی منزل شاکی در رفت و آمد به واحد شاکی مطلع بودم و آگهی فروش سه تخته فرش را در فضای آگهی کردم تا اینکه شخصی به نام مرتضی با من تماس گرفت و خواستار خرید فرش‌ها شد و با داشتن رمز ورودی آپارتمان شاکی مرتضی را برای رویت فرش‌ها به منزل شاکی بردم و، چون مورد پسند وی قرار گرفته بود او مبلغ ۲۰ میلیون تومان به پرداخت و فرش‌ها را با خود برد.

سرهنگ شریفی در ادامه گفت: کارآگاهان در ادامه رسیدگی به پرونده به دست آوردند که سیروس به همین شیوه ۵ فقره سرقت دیگر در ساختمان مرتکب شده است و اموالی از قبیل طلاجات – اسکوتر- لوازم لوکس قیمتی سرقت کرده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با اعتراف صریح سیروس به جرم ارتکابی با دستور بازپرس دادسرای ناحیه یکم تهران سارق پرونده روانه زندان و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

سرقت از منازل شهروندان با ترفند طرح دوستی/ سارق حرفه‌ای دستگیر شد

سرقت زن همسایه از منازل محل در شرق تهران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار